کد خبر : 2025945 | 13 خرداد 1403 ساعت 13:55 | 27.9K بازدید | 8 دیدگاه

خاویر گارسیا پیمینتا تا 2026

رسمی: مربی جدید سویا معرفی شد

گارسیا پیمینتا، مربی سابق تیم دوم بارسا و فصل گذشته لاس پالماس، با قراردادی دو ساله به عنوان مربی جدید باشگاه سویا انتخاب شد.

رسمی: مربی جدید سویا معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانسیسکو خاویر گارسیا پیمینتا رسما تا سال 2026 سرمربی سویا شد. مرد کاتالان با دومین چالش خود در لالیگا روبرو خواهد شد و پروژه‌ای را در دست خواهد گرفت که از نظر شرایط مالی تضمین شده نیست ولی او خوشبین است با تکیه بر آکادمی باشگاه بتواند سویا را به روزهای خوبش برگرداند. 

پیمینتا که پیش از این هدایت تیم دوم بارسا را برعهده داشت و لاس پالماس اولین تجربه مربیگری‌اش در لالیگا بود، حالا هدایت قهرمان هفت دوره لیگ اروپا را عهده‌دار شده است.

2029465

سویا در دو سال اخیر 6 مربی روی نیمکت داشته و از این حیث وضعیتی متزلزل را تجربه کرد: جولن لوپتگی، سامپائولی، مندیلیبار، دیگو آلونسو و کیکه سانچس فلورس. 

کیکه در نیمه دوم فصل گذشته توانست سویا را از منطقه سقوط نجات دهد ولی یک هفته مانده به پایان فصل با توافق مشترک اعلام کرد که در پایان فصل خواهد رفت.

پیمینتا که سال‌ها در لاماسیا حضور داشته، فصل گذشته با لاس پالماس نتایجی بسیار خوب کسب کرد و باید دید در سویا چه خواهد کرد. گفته می‌شود سویا می‌تواند مقصد بعدی سردار آزمون نیز باشد.

دیدگاه‌ها