کد خبر : 2025939 | 13 خرداد 1403 ساعت 13:39 | 46K بازدید | 54 دیدگاه

مورینیو:

امباپه نمی‌‌گذارد بلینگام فصل بعد گل بزند

ژوزه مورینیو معتقد است که حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید مانع از تکرار درخشش جود بلینگام در زمینه گلزنی برای این تیم خواهد شد.

امباپه نمی‌‌گذارد بلینگام فصل بعد گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام به اولین فصل حضورش در رئال مادرید عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشت و موفق شد با گل‌های بسیاری که به ثمر رساند نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند.

کمتر کسی انتظار داشت که این ستاره انگلیسی بتواند تا این حد در رئال مادرید موفق عمل کند اما او با ۲۳ گلی که در اولین فصل حضورش در رئال در تمامی رقابت‌ها با پیراهن این تیم به ثمر رساند توانسته است خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا مطرح کند.

2029371

اما مورینیو معتقد است که حضور امباپه در این تیم در فصل آینده باعث می‌شود که او دیگر توان تکرار این آمار را نداشته باشد. او در این باره به تی ان تی اسپورت گفت: «بلینگام فصل آینده گل‌های کمتری به ثمر خواهد رساند چون سیستم رئال قرار است تغییر کند و در نتیجه پست او هم تغییر خواهد کرد.

این تیم احتمالا فصل آینده با حضور رودریگو و امباپه و وینیسیوس جونیور در خط حمله به میدان خواهد رفت. من فکر می‌کنم که کارلو آنچلوتی با دو هافبک بازی خواهد کرد و بلینگام قرار است پشت مهاجمانش به میدان برود بنابراین به اندازه این فصل فرصت گلزنی نخواهد داشت.»

دیدگاه‌ها