کد خبر : 2025935 | 13 خرداد 1403 ساعت 13:27 | 66.7K بازدید | 91 دیدگاه

لئو تمام نمی‌شود: رکوردشکنی جدید مسی در MLS

لیونل مسی با گلزنی در بازی شب گذشته اینترمیامی توانست رکورد جدیدی را در لیگ فوتبال آمریکا به ثبت برساند.

لئو تمام نمی‌شود: رکوردشکنی جدید مسی در MLS

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف سن لوئیز رفت و در یک بازی پر برخورد و پرگل که با درخشش ستاره‌های سابق بارسلونا همراه بود با نتیجه ۳-۳ برابر این تیم متوقف شد و به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داد.

هر سه گل اینتر میامی در این بازی را بازیکنان سابق بارسلونا به ثمر رساندند. گل اول این تیم توسط مسی زده شد و لوئیس سوارز و جوردی آلبا دو گل دیگر تیم‌شان را در این دیدار وارد دروازه حریف کردند. اما ستاره آرژانتینی این تیم با گلی که زد رکورد دیگری را در لیگ فوتبال آمریکا به نام خودش ثبت کرد.

2029387

این بازیکن حالا در این فصل از رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا موفق شده است ۱۲ گل برای تیمش به ثمر برساند و ۱۳ پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ارسال کند تا به بازیکنی تبدیل شود که در سریع‌ترین زمان ممکن موفق شده است در یک فصل در لیگ آمریکا ۲۵ تاثیرگذاری مستقیم روی گل داشته باشد.

مسی در واقع تنها به ۱۲ بازی نیاز داشت تا بتواند چنین رکوردی را به نام خودش ثبت کند و این در حالی است که رکورد قبلی در لیگ فوتبال آمریکا متعلق به کارلوس ولا، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی مکزیک، بود که در سال ۲۰۱۹ در ۱۶ بازی چنین رکوردی را به ثبت رسانده بود.

دیدگاه‌ها