کد خبر : 2025931 | 13 خرداد 1403 ساعت 13:16 | 11.8K بازدید | 22 دیدگاه

حمایت دل پیرو از بلینگام: توپ طلا برای او است

الساندرو دل پیرو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، معتقد است که توپ طلای ۲۰۲۴ باید به جود بلینگام برسد.

حمایت دل پیرو از بلینگام: توپ طلا برای او است

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم مطرح کند و نقش مهمی را هم در موفقیت‌های رئال در این فصل ایفا کرد.

شاگردان کارلو آنچلوتی شب گذشته موفق شدند با پیروزی برابر دورتموند در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی مسابقات در این فصل دست پیدا کنند و با وجود اینکه بلینگام نتوانست در این بازی گلزنی کند اما یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش در مسیر رسیدن به این جام بود.

2029399

دل پیرو در گفت‌وگو با اسکای اسپورت ایتالیا در حمایت از اهدای جایزه توپ طلا به این ستاره انگلیسی اظهار داشت: «من امیدوارم که توپ طلا فقط به پیروزی و شکست‌های یک بازیکن بستگی نداشته باشد، بلکه تا حد زیادی به تاثیرگذاری او در تیم و اینکه تا چه حد می‌تواند باعث پیشرفت دیگر بازیکنان اطرافش شود هم مربوط باشد.

ما از دورانی می‌آییم که سلطه رونالدو و مسی بر این جایزه را دیدیم. اهدای این جایزه به این دو بازیکن در اغلب موارد با شایستگی آنها همراه بود اما همیشه اینطور نبود. در بعضی از موارد دیگران شایستگی بیشتری برای کسب این جایزه داشتند. بازیکنان بسیاری هستند که عملکرد درخشانی در بسیاری از سال‌ها داشتند. اما ما گاهی در این باره اشتباه می‌کنیم و فکر می‌کنیم که توپ طلا باید به با استعدادترین بازیکن برسد اما اینطور نیست.»

دیدگاه‌ها