کد خبر : 2025923 | 13 خرداد 1403 ساعت 12:49 | 37.9K بازدید | 58 دیدگاه

ستاره‌ها محو وینیسیوس: توپ طلا را بیاورید!

ستاره‌های سابق دنیای فوتبال محو درخشش وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، در رقابت‌های این فصل شده‌اند.

ستاره‌ها محو وینیسیوس: توپ طلا را بیاورید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت و موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کند که وینیسیوس جونیور یکی از این دو گل را برای تیمش به ثمر رساند و نقش مهمی را در قهرمانی آنها در این مسابقات ایفا کرد.

این ستاره برزیلی در این فصل یکی از بهترین بازیکنان رئال بود که کمک زیادی به آنها در کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان اروپا کرد و با نمایش درخشانی که ارائه کرد باعث شد که بسیاری او را مدعی اصلی کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ بدانند.

2029355

تیری آنری که پیش از این هم در طول این فصل بارها از عملکرد این بازیکن تمجید کرده بود پس از پایان بازی شب گذشته درباره او گفت: «از نظر من، وینیسیوس جونیور در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست.»

جیمی کاراگر هم که در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک قهرمانی رئال مادرید با پیروزی برابر دورتموند را دیده بود اضافه کرد: «من فکر می‌کنم شکی در این باره نیست که وینی جونیور الان بهترین فوتبالیست دنیا است.»

استیو مک منمن هم در گفت‌وگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت: «او الان نامزد جدی کسب توپ طلا است. وینی گل می‌زند و در هر دو دیدار مرحله نیمه نهایی برابر بایرن مونیخ عالی بود. او امشب هم دوباره گل زد و باید مدعی اصلی باشد. هری کین و کیلیان امباپه هم فصل خوبی داشتند اما من شخصا او را مدعی اصلی می‌دانم.»

دیدگاه‌ها