کد خبر : 2025917 | 13 خرداد 1403 ساعت 12:27 | 122K بازدید | 98 دیدگاه

خشم از تساوی: آن روی مسی که ندیده بودیم

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، از تساوی تیمش در دیدار برابر سن لوئیز بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.

خشم از تساوی: آن روی مسی که ندیده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف سن لوئیز رفت و با تساوی پرگل ۳-۳ در یک بازی هیجان‌انگیز و پر برخورد برابر این تیم متوقف شد تا مسی نتواند با پیروزی راهی اردوی تیم ملی آرژانتین شود.

شاگردان تاتا مارتینو در نیمه اول این بازی دو بار از حریف عقب افتادند که یک بار توسط مسی و یک بار توسط لوئیس سوارز دروازه سن لوئیز را باز کردند اما اشتباهی که سوارز در نیمه دوم مرتکب شد باعث شد که آنها بار دیگر از حریف عقب بیفتند و در نهایت هم با گل جوردی آلبا موفق به کسی تساوی شدند.

تصاویر منتشر شده از مسی پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور نشان می‌دهد که او به شدت از اینکه تیمش نتوانسته است ۳ امتیاز این بازی را از آن خودش کند ناراحت و عصبانی است و این ناراحتی را به وضوح در زمین نشان می‌دهد، اتفاقی که شاید در دوران حضور او در اروپا کمتر شاهدش بودیم.

2029436

اینترمیامی این فصل نتایج خوبی به دست آورده و حالا این بازیکن باید خودش را برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین در آستانه شروع رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا آماده کند تا بتواند به تیم ملی کشورش در دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند.

دیدگاه‌ها