کد خبر : 2025892 | 13 خرداد 1403 ساعت 10:46 | 57.3K بازدید | 18 دیدگاه

وارث شماره کروس در رئال مشخص شد

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که قرار است شماره تونی کروس از فصل آینده به او برسد.

وارث شماره کروس در رئال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت و این آخرین باری بود که کروس با پیراهن این تیم در زمین حاضر شد و توانست به بهترین شکل ممکن با جام قهرمانی به دوران حضورش در این باشگاه خاتمه دهد.

این ستاره آلمانی چند روز قبل اعلام کرده بود که قصد دارد پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا و حضور در ترکیب تیم ملی آلمان از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به این ترتیب آخرین حضورش در میدان برای رئال را هم در بازی شب گذشته تجربه کرد، اتفاقی که برای طرفداران و هم تیمی‌هایش بسیار دردناک بود.

2027420

بحث درباره این که شماره هشت رئال که ۱۰ سال بر تن این بازیکن بود قرار است به چه ستاره دیگری برسد داغ بود و حالا مشخص شده است که والورده وارث این پیراهن در فصل آینده است و از این که می‌تواند شماره الگویش را به تن کند خوشحال است.

این بازیکن پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت: «شماره من بسیار خوب است. همسرم به من گفت که همه دوست دارند پیراهنم را داشته باشند. این شماره‌ای است که با آن رویایم و دوران حضورم در رئال را شروع کردم. چند ماه دیگر قرار است آن را عوض کنم اما این مرحله را به بهترین شکل تمام کردم.»

دیدگاه‌ها