کد خبر : 2025883 | 13 خرداد 1403 ساعت 09:57 | 49.2K بازدید | 21 دیدگاه

اعلام ستاره رئال: می‌خواهم همین‌جا بازنشسته شوم

لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که قصد دارد در همین باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اعلام ستاره رئال: می‌خواهم همین‌جا بازنشسته شوم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مودریچ با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و فلورنتینو پرز پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته با پیروزی این تیم برابر دورتموند به دست آمد اعلام کرد که او یک فصل دیگر هم به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد.

مودریچ هم پس از پایان این بازی در حالی که بسیار خوشحال بود به خبرنگاران گفت: «تمدید قرارداد من؟ بله، همه چیز خیلی زود مشخص خواهد شد، در فاصله چند روز آینده. این باشگاه زندگی من است و من دوست دارم که در همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

2029390

رئال مادرید باشگاهی است که همیشه تمام زندگی من بوده است. من اینجا احساس می‌کنم که در خانه هستم. پیش از این هم بارها گفته بودم که دوست دارم در این باشگاه و در این تیم بازنشسته شوم و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

من واقعا از این که مردم مدام درباره سن من، سن من و سن من حرف می‌زنند خسته شده‌ام. از این اتفاق و این صحبت‌ها واقعا خسته هستم. در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم، چه از نظر فیزیکی و چه از نظر روانی. دیگران می‌توانند هر چیزی که دوست دارند فکر کنند و بگویند، من از خودم راضی هستم.»

دیدگاه‌ها