کد خبر : 2025880 | 13 خرداد 1403 ساعت 09:26 | 70.7K بازدید | 27 دیدگاه

تماس رونالدو با کاپیتان رئال: به النصر بیا!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، با ناچو تماس گرفته است تا او را برای پیوستن به این باشگاه متقاعد کند.

تماس رونالدو با کاپیتان رئال: به النصر بیا!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که او چه تصمیمی برای آینده دارد و آیا به حضورش در این باشگاه ادامه خواهد داد و قرارداد جدیدی را امضا می‌کند یا اینکه قصد دارد برای این که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد راهی باشگاه دیگری شود.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در طول چند هفته اخیر خبر داده بودند که این بازیکن از شرایطی که در این فصل داشته راضی نیست و مایل است که در چند سال باقی مانده از فوتبالش دقایق بیشتری را به میدان برود و به همین دلیل به صورت جدی در فکر جدایی است.

2029292

گفته شده بود که چند باشگاه عربستانی و همچنین چند باشگاه از لیگ فوتبال آمریکا از جمله اینتر میامی علاقه زیادی به جذب کاپیتان رئال مادرید دارند و حالا روزنامه مارکا خبر داده است که رونالدو شخصاً با او تماس گرفته تا برای پیوستن به النصر متقاعدش کند چون علاقه زیادی دارد که بار دیگر کنار این هم تیمی سابقش به میدان برود.

ناچو شب گذشته موفق شد جام قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپای این فصل را بالای سر ببرد اما حاضر نشد به سوالی درباره تصمیمش برای آینده پاسخ دهد و آن را به زمان دیگری موکول کرد.

دیدگاه‌ها