کد خبر : 2025868 | 13 خرداد 1403 ساعت 03:22 | 75.5K بازدید | 31 دیدگاه

ستاره رئال: من با بقیه بازیکنان تیم فرق دارم

خوسلو، مهاجم رئال مادرید، از اینکه با توانایی‌های متفاوت نسبت به تیم در این باشگاه اسپانیایی موفق ظاهر شده، خوشحال است.

ستاره رئال: من با بقیه بازیکنان تیم فرق دارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور با نتیجه 2-0 دورتموند را شکست داد.

خوسلو پس از بازی درمورد قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت: "باید از لحظات استفاده کرد و در طول دوران حرفه‌ای‌ام این را یاد گرفته‌ام. من کمی از تونی کروس، از سرخیو راموس و همینطور از بازیکنانی الهام گرفته‌ام که همیشه می‌خواهند برنده شوند و به پیروزی ادامه دهند. در روزهایی مانند امروز چنین احساسی به اوج خود می‌رسد."

فصل چطور بود؟

وقتی به رئال مادرید می‌آیید، می‌دانید چه ویژگی‌هایی دارید، من بازیکنی متفاوت از بقیه تیم هستم، این نوعی توانایی دیگری است که مادرید در سال‌های اخیر نداشته و خوب به نظر می‌رسد، وقتی عناوینی هم کسب کنید، خوب به نظر می‌رسد. از کاری که توانستم انجام دهم خوشحالم، فکر می‌کنم که خوب پیش رفته‌ام.

2029374

رئال به عنوان یک هوادار و بازیکن برای تو چه فرقی دارد؟

فکر می‌کنم که ما 25 نفر در تیم عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم و به آنچه می‌توانستیم دست پیدا کنیم، رسیده‌ایم. در فینال قبلی چمپیونزلیگ من روی سکوها بودم و همیشه یک هوادار رئال مادرید بودم... اما تا زمانی که درون تیم نباشی، متوجه نمی‌شوی. ما روز دوشنبه را با 300 نفر در والدبباس شروع کردیم که مصاحبه می‌کردند و آن‌جا متوجه می‌شوید که رئال چه باشگاه بزرگی است.

چگونه دوباره چنین چیزی را رقم می‌زنید؟

ما با یکدیگر صحبت می‌کنیم، می‌دانیم که چنین لحظاتی خواهیم داشت و وقتی این نوع چیزها اتفاق می‌افتد، ما به جلو حرکت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها