کد خبر : 2025866 | 13 خرداد 1403 ساعت 03:17 | 37.7K بازدید | 19 دیدگاه

گرگور کوبل:

با این همه موقعیت گل طبیعی است ناراحت باشیم

گرگور کوبل پس از شکست مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا بابت موقعیت‌های از دست رفت دورتموند ابراز ناراحتی کرد.

با این همه موقعیت گل طبیعی است ناراحت باشیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در دیدار فینال لیگ قهرمانان شنبه شب مقابل رئال مادرید موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما نتوانست آن‌ها را تبدیل به گل کند و در نهایت با نتیجه 0-2 شکست خورد.

پس از بازی، گرگور کوبل، دروازه‌بان دورتموند، بسیار زیاد احساس ناراحتی داشت و اعلام کرد این واقعیت که آن‌ها تیم بهتری نسبت به حریف به نظر می‌رسیدند، او را آزار می‌دهد.

کوبل در مصاحبه‌ای پس از بازی به زد‌دی‌اف گفت: "در حال حاضر، ما فقط ناراحت هستیم. پس از چنین بازی‌ای طبیعی است، آن‌ هم اگر این اندازه‌ شانس گلزنی داشته باشید.

2029370

در مقابل رئال مادرید، احتمالاً شما این اندازه شانس گل نخواهید داشت و این را هم می‌دانید که آن‌ها همیشه خطرناک هستند. ما فرصت‌های خوبی داشتیم و باید از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کردیم."

علی‌رغم شکست، کوبل معتقد است که دورتموند می‌تواند به دستاوردهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا افتخار کند: "این که ما در فینال بودیم و این بازی را انجام دادیم، صد درصد موفقیت بزرگی است. به این تیم فوق‌العاده افتخار می‌کنم و نشان داده‌ایم که می‌توانیم در سطح بالایی بازی کنیم."

دیدگاه‌ها