کد خبر : 2025864 | 13 خرداد 1403 ساعت 03:11 | 16.6K بازدید | 17 دیدگاه

متس هوملس:

چهار موقعیت عالی داشتیم، به دورتموند افتخار می‌کنم

اگرچه دورتموند فینال لیگ قهرمانان اروپا را به رئال مادرید باخت، متس هوملس پس از بازی به شدت به تیمش افتخار کرد.

چهار موقعیت عالی داشتیم، به دورتموند افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی متس هوملس برای بروسیا دورتموند، این بازیکن 35 ساله نتوانست به تیمش کمک کند و آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل رئال مادرید شکست خوردند.

هوملس بعد از بازی صحبت کرد و توضیح داد که چقدر به این تیم افتخار می‌کند، حتی اگر آن‌ها به جام نرسیدند. هوملس گفت: "ما بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادیم. این احمقانه به نظر می‌رسد، اما فوق‌العاده به دورتموند افتخار می‌کنم چون مقابل تیمی بازی کرد که 28 بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است.

2029366

سپس ما یک اشتباه کوچک مرتکب می‌شویم و رئال مانند 100 سال گذشته روی همان اشتباه گل می‌زند. این کیفیت آشکار است و امروز برای ما فقط دردناک خواهد بود.

رئال به ندرت اشتباه می‌کند. آن‌ها واقعاً هرگز یک گل آسان به شما نمی‌دهند. ما چهار موقعیت داشتیم و یکی از آن‌ها باید وارد دروازه می‌شد. کریم آدیمی دو شوت عالی داشت."

قرارداد هوملس در تابستان امسال با دورتموند تمام می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا او قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد یا خیر. هوملس در پاسخ به این سوال که آیا بازی مقابل رئال مادرید آخرین بازی او بود یا خیر، پاسخ داد: "من هیچ ایده‌ای ندارم، واقعاً ندارم. ندانستن حس عجیبی است. من این موقعیت را دوست دارم، اما کمی هم عجیب است."

دیدگاه‌ها