کد خبر : 2025858 | 06 خرداد 1403 ساعت 09:53 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

بماند به یادگار: آخرین یازده استقلال در فصل سخت

استقلالی‌ها تا آخرین لحظات لیگ بیست و سوم برای قهرمانی تلاش کردند.

بماند به یادگار: آخرین یازده استقلال در فصل سخت

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و کادرفنی استقلال تا آخرین ثانیه‌های لیگ بیست و سوم برای قهرمانی تلاش کردند اما در نهایت قهرمانی سهم رقیب دیرینه شد.

یازده بازیکنی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی با پیکان قرار گرفتند در اکثر مسابقات فصل این تیم به میدان رفتند و با توجه به اینکه نیمکت پر و پیمانی در اختیار جواد نکونام قرار نداشت تعدادی از آنها در چند پست مختلف برای استقلالی بازی کردند.

فصل پر چالش استقلالی از همان ابتدای فصل آغاز شده بود و مشکلاتی که در درون این تیم وجود داشت شرایطی را برای بازیکنان رقم زده بود تا علاوه بر تمرکز روی تمرینات و مسابقات سعی داشته باشند که با وسواس بیشتری رفتار کنند تا مشکلات درون خانوادگی آنها زبانه نکشد و در همان ابتدای فصل مانعی برای پیشرفت آنها نباشد.

2029359

شرایط استقلال در طول فصل به شکلی پیش رفت که آنها از مشکلاتشان به عنوان اهرمی برای همدلی و انگیزه بیشتر استفاده کردند و توانستند تا روز پایانی لیگ در کورس قهرمانی باقی بمانند.

ترکیب یازده نفره استقلال غایبان بزرگی داشت، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، محمد مرادمند، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی بازیکنانی بودند که به دلیل مصدومیت در بازی آخر این تیم حضور نداشتند، بازیکنانی که در مقاطع مختلف امتیازهای خوبی برای این تیم کسب کردند و در مسیر سخت لیگ بیست و سوم عصای دست جواد نکونام بودند.

استقلال آخرین بازی فصل خود را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و به 67 امتیاز رسید اما تلاش‌های ستودنی آنها به جام ختم نشد تا یکی از شایسته‌ترین نایب قهرمان‌های فوتبال ایران باشند.

دیدگاه‌ها