کد خبر : 2025852 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:55 | 59.3K بازدید | 11 دیدگاه

تبریک جالب نیمار به دو ستاره رئال مادرید (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی سابق بارسلونا، با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به وینیسیوس جونیور و رودریگو تبریک گفت.

تبریک جالب نیمار به دو ستاره رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی دورتموند به میدان رفت و موفق شد با دو گل دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور برابر این تیم به پیروزی برسد و این جام قهرمانی را هم در این فصل به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در این فصل موفق شده بودند عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم از آن خودشان کنند و حالا فصل را با کسب پانزدهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به بهترین شکل ممکن به پایان رساندند تا مهارت‌شان در این مسابقات را بار دیگر به رخ حریفان بکشند.

وینیسیوس جونیور و رودریگو عملکرد بسیار خوبی در این فصل برای رئال مادرید داشتند و حالا بسیاری معتقد هستند که وینیسیوس گزینه کسب جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ است، خصوصا اگر تیم ملی برزیل بتواند در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نیمار که در تیم ملی برزیل با این دو ستاره هم تیمی است با انتشار تصویری از آنها در بازی امشب در صفحه اینستاگرامش نوشت: «تبریک به پسرهایم. برای شما خیلی خوشحال هستم. دو نفر از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا.»

2029356

دیدگاه‌ها