کد خبر : 2025842 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:45 | 41.8K بازدید | 20 دیدگاه

تشکر کورتوا از لونین: این قهرمانی را مدیون تو هستیم

تیبو کورتوا پس از قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ، از آندری لونین تشکر کرد.

تشکر کورتوا از لونین: این قهرمانی را مدیون تو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی‌که که تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی، از بهترین نفرات داخل زمین بود و چندین بار مانع گلزنی بازیکنان بروسیا دورتموند شد، توانست برای پانزدهمین بار قهرمان چمپیونزلیگ شود.

دروازه‌بان ۳۲ ساله بخش اعظم فصل را به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت از ناحیه رباط صلیبی از دست داد و تنها برای بازی‌های پایانی فصل در دسترس بود.

او در چند هفته آخر لالیگا شانس قرار گرفتن در دروازه رئال را پیدا کرد و توانست یک بار دیگر شایستگی‌هایش را نشان دهد. با این حال با توجه به اینکه لونین در دیدارهای حساس رئال در این فصل سنگربان اول مادریدی‌ها بود، انتظار می‌رفت که کارلو آنچلوتی او را انتخاب کند اما درنهایت آنفولانزای دروازه‌بان اوکراینی و تجربه کورتوا باعث شد که دروازه‌بان بلژیکی در درون دروازه قرار بگیرد.

2029340

کورتوا پس از پایان بازی به اینکه بازیکن رئال است افتخار و از لونین تشکر کرد. او گفت: «من افتخار می‌کنم که عضوی از این باشگاه هستم. همه بازیکنان فوق‌العاده هستند. پیش از این در خوابم هم نمی‌توانستم تصور کنم که چنین روزهای خوبی را ثبت کنیم. این معجزه رئال است. برای امشب باید از لونین تشکر کنیم. او در بازی‌های گذشته عالی بوده و باعث شده ما به اینجا برسیم. ما به‌خاطر او در فینال هستیم.»

دیدگاه‌ها