کد خبر : 2025838 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:44 | 37.2K بازدید | 29 دیدگاه

مهمترین غایب لیست تیم ملی: رامین!

رامین رضاییان در لیست تیم ملی فوتبال قرار نگرفت.

مهمترین غایب لیست تیم ملی: رامین!

به گزارش ورزش سه، رامین رضاییان یکی از بزرگترین غایبین لیست امیر قلعه نویی برای دیدار با هنگ‌کنگ و ازبکستان بوده است، رضاییان در بازی با شمس آذر قزوین نمایش چشم‌نوازی داشت، سه گل و یک پاس گل عملکرد خیره‌کننده او در بازی روز گذشته بود.

رضاییان که روی فرم ایده‌آلی قرار داشت با نفوذ‌های ویرانگر تیم فوتبال شمس‌آذر را به چالش کشیده بود و هر زمان که صاحب توپ می‌شد یک خطر جدی روی دروازه شمس آذر شکل می‌گرفت، او در این مسابقه 3 گل به ثمر رساند و یک پاس گل فوق‌العاده برای اعرابی ارسال کرد.

نمایش رامین رضاییان در بازی هفته سی‌ام لیگ برتر به قدری چشم‌نواز بود که عدم حضور او در لیست تیم ملی بیشتر از همیشه به چشم آمد، رضاییان در شبی که بهترین بازیکن هفته فوتبال ایران بود از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد.

2029324

نکته جالب توجه حضور آریا یوسفی بازیکن جوان سپاهان در اردوی تیم ملی است، امیر قلعه نویی در لیست نهایی خود تصمیم گرفت تا بازیکن جوان تیم سپاهان را برای پست دفاع راست تیم ملی به اردو فرابخواند اما ستاره این تیم در پست دفاع راست را در لیست نهایی خود قرار ندهد.

باید دید غیبت رضاییان در تیم ملی ادامه‌دار خواهد بود یا امیر قلعه نویی تصمیم  گرفته است که در این اردو بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند و بازیکنان باتجربه‌ای که در کوران مسابقات لیگ بودند را فرصت ریکاوری و استراحت بیشتر بدهد.

دیدگاه‌ها