کد خبر : 2025828 | 13 خرداد 1403 ساعت 07:24 | 23.9K بازدید | 20 دیدگاه

تن هاخ: من مسئول خریدهای گران یونایتد نیستم!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد مسئولیتی در قبال مبالغ هنگفتی که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید پرداخت، ندارد.

تن هاخ: من مسئول خریدهای گران یونایتد نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیمی که تن هاخ هدایتش را برعهده دارد در بیشتر طول فصل عملکرد ضعیفی داشته است. این در حالی است که سرمربی هلندی بیش از 400 میلیون پوند برای بازیکنان جدید هزینه کرده است، از جمله خرید آنتونی، کاسمیرو و ماونت؛ سه بازیکنی که نتوانستند در زمین پاسخ‌گوی هزینه‌های هنگفت خود باشند.

در حالی که خریدهای تن هاخ کارساز نبوده‌اند، آکادمی یونایتد هم‌چنان به درخشش خود ادامه می‌دهد. بازیکنانی مثل کوبی ماینو و آلخاندرو گارناچو هر دو فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند و با گلزنی در فینال جام حذفی 2-1 مقابل رقیب دیرینه، سیتی، آن را به پایان رساندند.

تن هاخ اصرار دارد که او مقصر هزینه های گزاف یونایتد نیست و به نظر می رسد انگشت اتهام را به سمت مدیریت قبلی - مدیر سابق ریچارد آرنولد و مدیر ورزشی سابق فوتبال جان مورتو - نشانه گرفته است.

او طبق نقل قول از روزنامه "میرور" گفت: "قیمت‌هایی که برای بازیکنان پرداخت می شود در واقع بسیار بالاست، اما من مسئولیتی در قبال آن ندارم. باشگاه تمام مذاکرات را انجام داد، از جمله با بازیکنان با پتانسیل بالا که در نهایت به تیم ملحق نشدند. بنابراین، همه چیز کمی ظریف تر از تصویری است که نشان داده می شود. همه چیز منفی است، اما با وجود تمام مشکلات، بنیان باشگاه قوی‌تر شده است. این ممکن است در حال حاضر برای دنیای بیرون قابل مشاهده نباشد، اما همه افراد درون باشگاه آن را تجزیه و تحلیل خواهند کرد."

قهرمانی در جام حذفی، کمی از خطر اخراج تن هاخ کم‌تر کرد. "سر جیم راتکلیف" و تیم او یعنی "سر دیو برالیسفورد" و مدیرعامل موقت "ژان کلود بلان"، اکنون باید تصمیم بگیرند که آیا تن هاخ واقعاً سرمربی است که بتواند آینده را برای آن‌ها درخشان سازد یا نه.

دیدگاه‌ها