کد خبر : 2025819 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:24 | 40.4K بازدید | 9 دیدگاه

احساسی‌ترین عکس فینال ومبلی: پایان اسطوره‌ها

تصاویر تونی کروس و مارکو رویس در پایان بازی رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال چمپیونزلیگ، توجه رسانه‌ها و هواداران را جلب کرده است.

احساسی‌ترین عکس فینال ومبلی: پایان اسطوره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با برتری ۲-۰ رئال مادرید مقابل دورتموند، با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به پایان رسید.

در حالی‌که این دورتموندی‌ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند اما در نهایت، مطابق معمول بازی‌های چمپیونزلیگ، رئال مادرید بازی را در نیمه دوم در دست گرفت و توانست به پیروزی برسد.

برای هواداران هر دو تیم، این دیدار معنای خاص و بسیار ویژه‌ای داشت. در سمت سفیدپوش، این آخرین بار بود که رئالی‌ها تونی کروس را در لباس تیم‌شان می‌دیدند، چرا که او چند روز پیش اعلام کرده بود که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

2029309

در طرف زردپوشان هم شاهد آخرین بازی مارکو رویس برای تیم‌شان بودند. آنها که امیدوار بودند رویس دورانش در دورتموند را با کسب چمپیونزلیگ به پایان برساند، در ومبلی با او خداحافظی کردند.

در اولین لحظات پس از پایان بازی، کروس و رویس در کنار یک‌دیگر دیده شدند که باعث شد هواداران دو تیم احساساتی شوند. آنها ثانیه‌هایی را در کنار یکدیگر گذراندند و پس از در آغوش گرفتن هم‌دیگر، به سمت هم‌تیمی‌های خودشان رفتند.

دیدگاه‌ها