کد خبر : 2025818 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:21 | 48K بازدید | 60 دیدگاه

اینجا کسی قهرمان داستان نیست

پرز: از حالا به قهرمانی شانزدهم فکر می‌کنیم

فلورنتینو پرز در جشن قهرمانی پانزدهم رئال در لیگ قهرمانان گفت که از حالا به قهرمانی بعدی فکر می‌کنند.

پرز: از حالا به قهرمانی شانزدهم فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست با برتری 2-0 برابر دورتموند، برای پانزدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شود. این هفتمین قهرمانی رئال در اروپا تحت ریاست فلورنتینو پرز بود و او حالا از رکورد سانتیاگو برنابئو نیز عبور کرده است.

2029307

رئیس رئال در پایان بازی گفت: «ما بسیار خوشحالیم. قهرمانی در لیگ قهرمانان آسان نیست ولی رئال مادرید در این رقابت‌ها تاریخچه‌ای دارد که همه می‌دانند. ما همیشه باانگیزه‌ایم و هرچه از بازی گذشت بهتر شدیم. ما خوب مبارزه کردیم و شایسته قهرمانی بودیم. پانزدهمی برای ما بود.»

پیشی گرفتن از رکورد برنابئو: «برنابئو این جام را خلق کرد و برای ارج گذاشتن به او نباید به رکوردها نگاه کرد. نسل به نسل این قدرت و میل به قهرمانی در رئال مادرید منتقل شده است.»

وداع کروس: «این چیزی است که خودش می‌خواست، بازنشستگی در اوج. او بازیکنی است که بدون شک یکی از اسطوره های بزرگ رئال مادرید خواهد بود.»

درخشش کورتوا: «در ابتدای فصل ما خیلی بدشانسی داشتیم. دو ستاره ما شدیدا مصدوم شدند و فصلی بود که کورتوا با تلاش فراوان توانست به بهترین شکل تمامش کند.»

گلزنی وینیسیوس و کارواخال: «همه برای کمک به تیم بازی کردند. گاهی وینیسیوس گل می‌زند و گاهی خوسلو. همه به یک اندازه خوشحال هستند. این تیم مثل یک خانواده بزرگ است و در آن غرور جایی ندارد. همه برای هم می‌جنگند. در رئال هیچکس خودش را قهرمان داستان نمی بیند. این نقطه شروع ما برای فتح جام شانزدهم است.»

لوکا مودریچ: «فکر می کنم او یک فصل دیگر با ما ادامه خواهد داد.»

توپ طلا برای وینی: «من توپ طلا را به همه بازیکنان رئال می‌دهم و بله، وینی قطعا در میان نامزدهای اصلی است.»

دیدگاه‌ها