کد خبر : 2025812 | 13 خرداد 1403 ساعت 01:17 | 47.4K بازدید | 44 دیدگاه

کارواخال: حتی مستحق مساوی هم نبودیم!

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید، می‌گوید تیمش بازی بدی در نیمه اول فینال چمپیونزلیگ انجام داد و حتی مستحق کسب تساوی هم نبود.

کارواخال: حتی مستحق مساوی هم نبودیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی فینال چمپیونزلیگ امشب به مصاف دورتموند رفت و نتیجه این بازی پانزدهمین قهرمانی باشگاه اسپانیایی در این رقابت‌ها را رقم زد.

رئال در این دیدار ابتدا با گل دنی کارواخال پیش افتاد و سپس گل وینیسیوس جونیور برتری شاگردان کارلو آنچلوتی را در این بازی سرنوشت‌ساز تکمیل کرد.

کارواخال پس از دستاورد امشب همراه ناچو، تونی کروس و لوکا مودریچ به ششمین قهرمانی در چمپیونزلیگ رسید تا با رکورد پاکو خنتو برابری کند.

کارواخال پس از بازی به مووی‌استار گفت: "در نیمه اول ما حتی مستحق کسب تساوی نبودیم، همچنین دیدید که توپ به تیرک دروازه ما برخورد کرد، اما این فوتبال است و ما بسیار خوشحالی‌ایم."

2029302

کارواخال درباره این‌که چه اندازه خوش‌حال است، گفت: "نمی‌توانم احساسم را برای شما توضیح بدهم، این یک خوشحالی فوق العاده است. مسابقه خیلی پیچیده بود. ما از نیمه اول زنده بیرون آمدیم و می‌دانستیم که فرصت‌های خودمان را خواهیم داشت... و بالاخره رسید. درست است که می‌گویند این باشگاه می‌داند چطور رنگ بکشد... من ترجیح می‌دادم راحت تر برنده شوم! اما دورتموند به شایستگی در این مرحله حضور داشت."

او همین‌طور درباره گلزنی از روی ضربه کرنر گفت: "امسال من بیشتر برای کرنرها نزدیک دروازه حریف بودم و همان‌طور که همیشه به خانواده‌ام می‌گویم، عزم راسخ کلید اصلی حرفه من است. یک ضربه را از دست دادم و مجبور شدم دومی را به گل تبدیل کنم."

دیدگاه‌ها