کد خبر : 2025797 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:51 | 25.8K بازدید | 23 دیدگاه

بلینگام: این بهترین شب زندگی من است

جود بلینگام احساساتش را پس از کسب اولین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ابراز کرد.

بلینگام: این بهترین شب زندگی من است

به گزارش "ورزش سه"، فصل ۲۴-۲۰۲۳ برای جود بلینگام به بهترین شکل ممکن به اتمام رسید. او که بازی‌هایش برای رئال را با گلزنی‌های پیاپی آغاز کرد، توانست با قهرمانی در سوپرجام اولین قهرمانی در رئال را تجربه کند.

پس از آن در سال ۲۰۲۴ بلینگام نتوانست مانند همیشه گلزنی‌هایش را تکرار کند اما گل پیروزی در ال‌کلاسیکو و سپس قطعی شدن قهرمانی لالیگا، یک افتخار بزرگ دیگر برای او بود.

امشب نوبت به چمپیونزلیگ بود و این ستاره انگلیسی توانست سومین جامش را هم در اولین فصلش در مادرید به دست بیاورد. او پس از بازی در مورد قهرمانی در این رقابت گفت: «شما برخی از لحظات زندگی‌تان را با افراد زیادی می‌گذرانید که به شما می‌گویند نمی‌توانید خیلی از کارها را انجام دهید. چنین شب‌هایی باعث می شود متوجه شوید که خوب هستید و می‌توانید هر کاری انجام دهید.»

2029275

او در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: «سعی می‌کنم برای برادرم الگو باشم. این بهترین شب زندگی من است. من قدردان همه اعضای باشگاه، خانواده‌‌ام و هواداران هستم و از آنها تشکر می‌کنم.»

بلینگام که از نامزدهای کسب جایزه توپ طلاست، در مسابقات یورو ۲۰۲۴ پیش رو فرصت دارد که با عملکرد خوب در تیم ملی انگلیس، شانس‌اش را برای این عنوان افزایش دهد.

دیدگاه‌ها