کد خبر : 2025793 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:44 | 88.3K بازدید | 32 دیدگاه

رژه نکونام با پز قهرمانی (عکس)

جواد نکونام و اعضای تیم استقلال شرایط عجیبی را در دستگردی پشت سر گذاشتند.

رژه نکونام با پز قهرمانی (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام و اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از سوت پایان بازی با پیکان برای دقایقی داخل چمن دستگردی باقی مانند، حلقه اتحاد تشکیل دادند، به سمت هواداران رفتند و راه‌های زیادی را برای فراموشی از دست دادن جام امتحان کردند.

استقلالی‌ها در حالی قهرمان لیگ بیست و سوم نشدند که با 67 امتیاز روند امتیازگیری خوبی در لیگ داشتند و از لحاظ فنی امتیاز قابل قبولی کسب کردند، آنها در شرایطی قهرمانی را از دست دادند که تا دقایق پایانی برای کسب جام جنگیدند و این وعده‌ای بود که کادرفنی و بازیکنان این تیم داده بودند، دست از تلاش نخواهیم کشید!

باشگاه استقلال فصل پرفراز نشیب و حواشی زیادی را پشت سرگذاشت، نکونام و شاگردانش یکدیگر را در آغوش می‌کشیدند و در حالی که غم و اندوه از چشمانشان پیدا بود، از یکدیگر راضی بودند که تا لحظه آخر تلاش کردند و برای قهرمانی جنگیدند.

جواد نکونام در طول فصل بارها از شاگردانش تقدیر و تشکر کرد و این اتفاق در سکوت ورزشگاه دستگردی هم اتفاق افتاد، آنها در حالی جام را از دست دادند که هوادارانشان را همراه خود نداشتند، مسابقه‌شان را پیروز شده بودند و شرایط عجیبی را تجربه می‌کردند.

نکونام بعد از مسابقه خطاب به هواداران اندک استقلال گفت که ما قهرمان واقعی هستیم، تعدادی از بازیکنان این تیم هم همین کلمه را تکرار کردند، آنها با غم و اندوه زیاد در دستگردی ژره قهرمانی رفتند.

2029265

عکس: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها