کد خبر : 2025792 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:43 | 83K بازدید | 52 دیدگاه

لحظه وداع آقای گل و تیمش با لیگ برتر

رضا عنایتی فصل کابوس‌واری را در قامت سرمربی تمام کرد.

لحظه وداع آقای گل و تیمش با لیگ برتر

به گزارش "ورزش‌ سه"، این مربی که سال گذشته برای مدتی هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت و پیش از سقوط این تیم از هدایتش کناره‌گیری کرد، تصور نمی‌کرد روزهای سخت‌تری هم در فصل 1403-1402 پیش روی این تیم قرار دارد.

عنایتی سپس از میان چندین گزینه برای هدایت تیم المپیک ایران انتخاب شد، اما اتفاقات خوبی در راه نبودند و تیم او پس از حذف در مرحله دوم مقدماتی و نرسیدن به مرحله نهایی مقدماتی المپیک 2024 پاریس، چند روز بعد در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با شکست انتقادبرانگیز مقابل هنگ‌کنگ از دور مسابقات کنار رفت.

عنایتی سپس به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان انتخاب شد و  در حالی که در اسفندماه و با پیروزی بزرگ مقابل سپاهان در نقش جهان توانسته بود به روند 10 بازی نبردن خاتمه دهد، در ادامه هم چند امتیاز ارزشمند به این تیم در جدول اضافه شد تا از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

با این حال تیم عنایتی بار دیگر به بحران رفت و اینبار در بدترین زمان ممکن این اتفاق رخ داد؛ جایی که در ایستگاه پایانی پیروزی استقلال خوزستان مقابل هوادار و فولاد خوزستان در ورزشگاه وطنی مقابل نساجی مازندران سبب شد تا این پیکان باشد که به همراه صنعت نفت آبادان فصل آینده باید در لیگ دسته اول بازی کند.

تصویری که از برخورد عنایتی و نکونام مشاهده می کنید مربوط به ثانیه‌هایی پس از سوت پایان مسابقه است که پیکان با نتیجه 2 بر صفر از استقلال شکست خورده و سقوط دومین تیم خودروساز به لیگ دسته اول قطعی شده است؛ ثانیه‌هایی دردآور برای عنایتی که اتفاقات سال 1402 و 1403 را هیچ وقت فراموش نمی کند.

2029259

دیدگاه‌ها