کد خبر : 2025782 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:21 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

روی سانتر کروس: کارواخال، اولین گلزن فینال (عکس)

دنی کارواخال با ضربه سر حساب شده روی ارسال تونی کروس اولین گل رئال مادرید را در فینال لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

روی سانتر کروس: کارواخال، اولین گلزن فینال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید قفل دروازه دورتموند را شکست و حالا فینال لیگ قهرمانان اروپا به سود تیم کارلو آنچلوتی دنبال می‌شود.

رئال در فینال چمپیونزلیگ مانند بازی مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی، امشب هم با بازی هوشمندانه به فکر برد شروع کرد و مزد این تاکتیک را در نیمه دوم گرفت.

دورتموند در فینال ومبلی نسبت به رئال بازی چشم نوازتری را پیاده کرده اما از دست رفتن موقعیت‌های فراوان به تیم اسپانیایی اجازه داد تا آن‌ها اولین گل این بازی را به ثمر برسانند.

ویدئو: 334578

رئال که نیمه دوم را کمی بهتر آغاز کرده بود پس از واکنش خط دفاعی دورتموند روی دریبل‌های وینیسیوس جونیور به یک ضربه کرنر رسید که در دقیقه ۷۴ در اختیار تونی کروس قرار گرفت.

2029233

کروس که آخرین بازی با پیراهن رئال مادرید با تجربه می‌کند این کرنر را روی برنامه قبلی به تیر یک فرستاد که دنی کارواخال کوتاه قامت موفق شد آن را با ضربه سر دور از دستان گریگور کوبل و همینطور تلاش متس هوملس وارد دروازه کند.

کارواخال در این بازی مأمور مهار کریم آدیمی بود که در نیمه اول یک موقعیت صد در صدی گل را از این بازیکن گرفت و با این ضربه سر امشب نمایش درخشان خود را کامل کرد.

دیدگاه‌ها