کد خبر : 2025781 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:18 | 8.7K بازدید | 2 دیدگاه

هرچه داشتیم، برای تیم گذاشتیم؛

تارتار: این رتبه برای تاریخ ملوان ماندگار شد

مهدی تارتار می‌گوید ملوان در بین تیم‌هایی که بودجه مشابه داشتند، صدرنشین شده است.

تارتار: این رتبه برای تاریخ ملوان ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک بود و برابر این تیم به تساوی ۱-۱ رسید تا با یک امتیاز زمین را ترک کند.‌ شاگردان مهدی تارتار که فصل خوبی را پشت سر گذاشتند، در نهایت با ۴۲ امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفتند.

سرمربی ملوان پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: به شما خداقوت می‌گویم و تشکر می‌کنم. در طول این فصل خیلی محبت داشتید. از اصحاب رسانه کل استان تشکر می‌کنم که همیشه حامی ملوان بودند. باز هم شرمنده هواداران شدیم. دوست داشتیم آخرین بازی را برنده باشیم، اما نشد. در نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه تیم آلومینیوم به بازی مسلط شد. صادقانه بگویم بر خلاف جریان بازی گل زدیم. آنها داشتند بهتر از ما کار می‌کردند و ما در یک ضدحمله به گل رسیدیم. در نیمه اول تغییراتی را ایجاد کردیم که خوب بود. کاملا تیم آلومینیوم تحت کنترل ما بود و نتوانستند هیچ موقعیتی را خلق کنند تا شوت پایانی.

او ادامه داد: در جریان بازی در نیمه دوم می‌توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم. در ضدحملات موقعیت‌های خطرناکی نصیب‌مان شد که دروازه‌بان تیم حریف، احمد گوهری که از شاگردان خود من بوده، خیلی خوب کار کرد. به هر حال بازی نزدیک بود. باید از همه بازیکنانم تشکر کنم که واقعا امسال نتایج خیلی خوبی رقم زدند و توانستند رکورد ملوان را تغییر بدهند و یک رتبه بالاتر بیایند. این برای همه بچه‌ها ماندگار است. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم.

1995651

تارتار با اشاره به غایبان تیمش در این بازی عنوان کرد: دست ما امروز خیلی بسته بود. ۸-۷ بازیکن مصدوم داشتیم و دروازه‌بان‌مان با زور آمپول بازی کرد. مجید عیدی، محمد عمری، ابوذر صفرزاده با زور آمپول بازی کردند. بدشانسی گریبان ما را گرفت. ۷-۸ بازیکن هم اصلا نبودند؛ سهیل فداکار، سعید باقرپسند، حسین صادقی، پویا پورعلی. باز هم پا به پای تیم خوب آلومینیوم بازی کردیم و خدا را شکر بعد از نتایج بدی که در هفته‌های اخیر داشتیم، روز آخر بازنده نبودیم.

وی همچنین گفت: وارد تعطیلات می‌شویم، اما باید از برخی افراد تشکر کنم. از هواداران دوست‌داشتنی‌مان که هیچوقت آنها را فراموش نخواهم کرد؛ در طول فراز و نشیب داشتم اما همیشه از ما حمایت کردند. دست تک تک‌شان را به گرمی می‌فشارم. از بازیکنان که تشکر کردم. از کادرفنی، کادر پزشکی، تدارک که همه همراه بودند ممنونم. آقای آرمین صافدل عزیز همیشه با ما همراه بود. مدیررسانه‌ای‌مان، سرپرست تیم، آقای بادافره. من باید اسم این‌ها را بیاورم. گروه رسانه خیلی زحمت کشیدند. درست است که امکانات خیلی بالایی نداشتیم، اما از هیئت مدیره تشکر می‌کنم. نماینده محترم‌مان از بالا نظارت داشتند؛ آقای دکتر دنیامالی که روز اول هم با ایشان قرارداد بستم و باید از ایشان تشکر کنم.

2014073

سرمربی‌ ملوان افزود: یک تشکر ویژه دارم از کسی که زندگی‌اش را برای این تیم گذاشت؛ مهندس فهمیده واقعا تنها بود اما این‌بار را به دوش کشید‌. به غیر از این اواخر واقعا به او سخت می‌گذشت، خیلی به ما کمک کرد. واقعا مرد دوست‌داشتنی‌ای است و امیدوارم همیشه سلامت باشد. ملوان به چنین افرادی نیاز دارد. ضمن اینکه باید از گروه سال قبل هم تشکر کرد. آقای پوررشید، مازیار زارع و پژمان نوری. آن گروه هم خیلی زحمت کشیدند. از همه پیشکسوتان باید تشکر کنم. آقای محمد احمدزاده که با هم در ارتباط بودیم و خیلی به من کمک کرد. آقای غفور جهانی، آقای عزت‌اللهی، حاج محمود پیشگاه هادیان، مثل برادر از ما در این شهر حمایت کرد. شاید اسم‌هایی از قلم بیفتند. در کل از همه پیشکسوتان تشکر می‌کنم و امیدوارم از ما راضی بوده باشند.

او تاکید کرد: ما هرچه داشتیم، برای این تیم گذاشتیم و امیدواریم مسئولان بیایند و به این تیم کمک کنند. سطح توقعات بالا رفته و همین سطح توقعات در نیم فصل دوم به ما آسیب زد. انتظارات بالا بود که بچه‌های ما را دچار استرس کرد و ما ضربه خوردیم. ما جزء گروه سوم از نظر بودجه بودیم. در لیگ ما یک گروه برای قهرمانی بسته می‌شوند، یک گروه برای کسب سهمیه و یک گروه برای نیفتادن و جنگیدن و ماندن در لیگ برتر. بودجه این‌ها بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ میلیارد می‌شود و ما جزء آن گروه بودیم. فکر می‌کنم با رتبه ششم قهرمان آن گروه شدیم. از همه تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها