کد خبر : 2025778 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:11 | 16.8K بازدید | 3 دیدگاه

شرط تارتار برای تمدید قرارداد با ملوان

مهدی تارتار اعلام کرد در صورت بهبود شرایط قراردادش را با ملوان تمدید خواهد کرد.

شرط تارتار برای تمدید قرارداد با ملوان

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی تیمهای ملوان و آلومینیوم مهدی تارتار به نوعی از هواداران این تیم خداحافظی کرد و این موضوع به شدت مورد توجه هواداران و خبرنگاران انزلی‌چی قرار گرفت و آنها در این خصوص سرمربی تیم را مورد سوال قرار دادند.

تارتار در واکنش به توافق با باشگاه فولاد گفت: من در شروع فصل گذشته با مسئولان فولاد و گروه مدیریت قبلی‌شان نشست داشتم. حتی بین فصل هم با من ارتباط گرفتند و پرسیدند شرایط جدایی هست؟ من همه چیز را به باشگاه سپردم. حتی بعد از آقای یحیی گل‌محمدی هم من در سفر بودم که آقای دنیامالی زنگ زدند و گفتند آقای درویش ارتباطی داشته‌اند.

وی افزود: من موضوع پرسپولیس را هم به باشگاه محول کردم و گفتم تمرکز من روی ملوان است و اگر باشگاه می‌تواند این کار را کند، دست من نیست و خواسته باشگاه برای من قابل احترام است. اولویت من هنوز هم ملوان است، اما ملوانی که بتوانم با آن بالاتر بروم. من جاه‌طلب هستم و دوست دارم هر سال بالاتر بروم. الان به جایی رسیده‌ام که باید بالاتر بروم.

2007981

او ادامه داد: انقدر در این فوتبال تجربه به دست آورده‌ایم و رتبه‌های پنجم و ششم و هفتم داشته‌ایم که اینها دیگر من را راضی نمی‌کند. اگر ملوان می‌تواند با ما همراه باشد و هدفش یکی باشد، من با افتخار در خدمت ملوان هستم. هوادار دیگر نمی‌پذیرد که ما پایین‌تر از ششم باشیم. سخت است. شما بودجه ۲-۳ تیم مثل فولاد و نساجی و ذوب‌آهن امسال را در نظر بگیرید.

سرمربی ملوان در پایان گفت: بودجه اینها اصلا با ما قابل قیاس نیست. ممکن است اینها سال بعد بیایند بالای ما. اینطور نیست که فولاد همیشه آنجا بماند. این سه تیم بالای ملوان باشند، ملوان نهم می‌شود. آیا هوادار می‌پذیرد یا اینجا برای ما جهنم می‌شود؟ خواسته من این است که تیمی ببندیم که در شان و شخصیت نام بزرگ ملوان باشد و مطابق خواسته هوادار بازی کند. هواداران ما فوتبال فهم هستند و بنابراین باید سرمایه‌گذاری شود و بودجه بیاید و زیرساخت‌ها درست شود.

دیدگاه‌ها