کد خبر : 2025776 | 13 خرداد 1403 ساعت 00:07 | 21.6K بازدید | 5 دیدگاه

حرکت عجیب کاپیتان رئال: کارواخال در نقطه جوش

دنی کارواخال پس از برخورد با کریم آدیمی با عصبانیت به این بازیکن واکنش نشان داد.

حرکت عجیب کاپیتان رئال: کارواخال در نقطه جوش

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول فینال لیگ قهرمانان اروپا بدون گل به پایان رسید و رئال مادرید و دورتموند در نیمه دوم به دنبال راهی برای گلزنی هستند.

دورتموند که در نیمه اول تیم بهتری نشان داده بود در نیمه دوم هم بیشتر از رئال مادرید خطرساز شده و میل بیشتری به گلزنی نشان می‌دهد.

بازی به دلیل عملکرد تقریبا تدافعی رئال که بیشتر در اندیشه ترتیب دادن ضدحملات هستند با برخورد بیشتر در ۴۵ دقیقه دوم دنبال می‌شود.

یکی از صحنه‌های جالب این بازی در ورزشگاه ومبلی بین دنی کارواخال از رئال مادرید و کریم آدیمی از دورتموند رقم خورد. کارواخال در دقیقه 56 موفق شد در میانه میدان به خوبی بازیکن حریف را از پیش رو بردارد و مسیرش به سمت محوطه جریمه حریف را برنامه ریزی کند.

2029223
2029222

کارواخال قبل از اینکه حتی یک قدم دور شود به آدیمی برخورد کرد که کامل بدن خود را مقابل مدافع باتجربه رئال ستون کرد تا به این شکل مانع از حرکت او شود.

پس از این برخورد کارواخال احساس درد داشت که آدیمی به نشانه عذرخواهی دستش را به سمت او دراز کرد تا راحت‌تر از زمین بلند شود. در همین لحظه مدافع باتجربه رئال از شدت عصبانیت به دست بازیکن حریف ضربه زد و درخواست او را رد کرد تا خشم خود را اینطور نشان دهد.

آدیمی به این برخورد واکنشی نشان نداد و داور از کارواخال درخواست کرد به بازی با آرامش بیشتری ادامه دهد.

دیدگاه‌ها