کد خبر : 2025768 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:45 | 87.8K بازدید | 22 دیدگاه

کار بزرگی انجام دادیم؛

عبدالکریم حسن: این رقابت در سطح دنیا هم نیست

مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه خود از کیفیت لیگ برتر ایران تمجید کرد.

عبدالکریم حسن: این رقابت در سطح دنیا هم نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، عبدالکریم حسن مدافع قطری تیم فوتبال پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از قهرمانی با سرخپوشان حس و حال خوبی داشت و حرف‌هایش را اینطور در حالی که سعی داشت برخی کلمات نظیر افتخار را به زبان فارسی بگوید، آغاز کرد: خیلی افتخار می‌کنم که در این لیگ قدرتمند قاره آسیا قهرمان شدم. لیگ ایران کاملا لیگی رقابتی است و با استقلال رقابت فشرده‌ای داشتیم. ما قهرمان شدیم و همه تلاش کردند که پرسپولیس را ببرند.
او سپس با اشاره به رقابت فشرده با استقلال اضافه کرد: این لیگ حتی در سطح دنیا هم دیگر اتفاق نمی‌افتد. اینکه تا هفته پایانی چنین رقابتی وجود داشته باشد. بنابراین لیگ ایران یک لیگ قدرتمند است. استقلال نیمی از فصل صدرنشین مسابقات بود اما خدا را شکر که ما در پایان قهرمان شدیم. الحمدالله.
خبرنگاری از حسن درباره عملکرد اورونوف پرسید و او گفت: این به اورونف مربوط نیست و مربوط به همه تیم است. اوسمار، بازیکنان و ... همه کار بزرگی انجام دادیم و این یک کار تیمی بود.
او درباره اینکه فصل آینده هم در پرسپولیس می‌ماند یا خیر تاکید کرد: بله من سال بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارم و به دنبال این هستیم که قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها