کد خبر : 2025767 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:36 | 59.8K بازدید | 8 دیدگاه

نکونام برنامه داده و کارش را پیش می‌برد

صحبت‌های مهم سمیعی درباره آینده استقلال

سرپرست مدیرعاملی استقلال می‌گوید که آنها فصل بعد تیم قدرتمندتری را تشکیل خواهند داد.

صحبت‌های مهم سمیعی درباره آینده استقلال

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در پایان دیدار با پیکان گفت: اول تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که امسال مثل همیشه سنگ تمام گذاشتنذ و از اول تا به این لحظه همه جوره از تیم حمایت کردند. با وجود اینکه تیم در مقایسه با تیم‌های رقیب ترکیب فوق العاده‌ای نداشت ولی با حمایت هواداران و درایت کادر فنی و همه کسانی که نقش داشتند و توانستند کمک بکنند، چه در تیم و چه در باشگاه، تیم توانستیم تا این مرحله بالا بیاید.

او ادامه داد: فکر می کنم 67 امتیاز کسب کردیم. تا به اکنون امکان نداشته تیم با این امتیاز نایب قهرمان شود. این اتفاقات همه مرهون حمایت‌های هواداران و درایت سرمربی و غیرت و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنانمان است. از همه آنها تشکر می‌کنیم. استقلال همچنان هست بزرگترین تیم ایرانی در تاریخ بازی‌های باشگاه آسیا و با یک ترکیب قوی و با تقویت خیلی خوب، انشالله سال آینده پای به مسابقات می‌گذاریم.

2019096

سوال خبرنگاران: آقای نکونام با استقلال ادامه می‌دهند؟ ممکن است سوال خیلی از هواداران باشند؟
سمیعی: آقای نکونام فعلاً که برنامه داده اند و کارشان را پیش می برند.

سوال خبرنگاران: درخواست کردید که برای هفته آخر که VAR باشد؟
سمیعی: من آمدم اینجا تا صحبت کنم و از هواداران تشکر کنم، در مورد آقای نکونام گفتم برنامه خودشان را دادند و انشالله به امید خدا سال آینده تیم قوی‌تر و محکم‌تر در مسابقات خواهد بود.

سوال خبرنگاران: آقای سمیعی ببخشید این سوال را مطرح می‌کنم، شما در قبال موندن آقای نکونام جقدر تصمیم گیرنده هستید؟ جلسه‌ای داشتند با هولدینگ یا نداشتند؟ 
سمیعی: ببینید تا گذشته باشگاه استقلال مدیرعامل محور بوده است. به خاطر اینکه سهامداری که بتواند بودجه تزریق کند، پشت باشگاه نبوده است و علت نیز این هستش که از سال ۹۳ مجلس شورای اسلامی هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ممنوع کرده است. من بعد، باشگاه استقلال یک باشگاه مالک محور هستش که از طریق هیئت مدیره تصمیماتش را اتخاذ می‌کند و مدیرعامل در چارچوب مصوبات هیئت مدیره فعالیت می‌کند و فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد. الان هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک، به عنوان اینکه مبلغ سنگینی را بابت خرید باشگاه استقلال پرداخته و قرار است هزینه‌های سنگینی را هم بکند، همزمان یک تیم قوی به ببندد و همزمان به زیرساخت‌ها توجه کند، قطعا نقطه نظرات خودش را از طریق اعضای هیئت مدیره اعمال می‌کند و فرقی نمی‌کند مدیرعامل چه کسی باشد.

2027928

سوال خبرنگاران: اقای شهریاری هم وارد رختکن شدند. آیا با بازیکنان و آقای نکونام صحبتی کردند؟ 
سمیعی: آقای شهریاری امروز وارد رختکن نشدند. یک لحظه آمدند و رفتند. بازیکن ها را داخل زمین دیدند و به آنها خسته نباشید گفتند. از تلاش‌های آن‌ها تشکر کردند و به عنوان نماینده هلدینگ خلیج فارس اعلام نمودند که با تمام قدرت از تیم حمایت می‌کنند.

سوال خبرنگاران: آقای سمیعی شما خودتان الان سرپرست باشگاه هستید، تکلیف خودتان در آینده چه خواهد شد؟
سمیعی: هیئت مدیره تصمیم می‌گیرد و مشخص هست. اینجا یک شرکت است و حاکمیت شرکتی برقرار است و هیات مدیره در خصوص مدیر عاملی تصمیم می‌گیرد.

دیدگاه‌ها