کد خبر : 2025762 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:35 | 42K بازدید | 10 دیدگاه

اسدبیگی: مصاحبه‌های حریف برایم خنده‌دار است

سینا اسدبیگی به مصاحبه‌های اعضای تیم استقلال کنایه زد.

اسدبیگی: مصاحبه‌های حریف برایم خنده‌دار است

به گزارش "ورزش سه"، سینا اسدبیگی بازیکن پرسپولیس، پس از قهرمانی تیمش درباره قهرمانی در شرایط سخت پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز شرمنده هواداران‌مان نشدیم که امروز به اینجا آمده بودند و زحمت کشیدند تیم را ۹۰ دقیقه تشویق کردند. پرسپولیس است دیگر وقتی به اینجا می‌آیید باید شخصیت قهرمانی داشته باشید. خدا را شکر می‌کنم که آخر همه چیز خوب تمام شد.

او درباره مصاحبه استقلالی‌ها علیه پرسپولیس گفت: این چیزها به نظرم خنده‌دار است و باید در زمین کار را انجام داد. دیدید که ما همیشه بازی‌ها را خوب شروع می‌کردیم و خوب و با برد بازی را تمام می‌کردیم. هر تیمی که بتواند بازی‌هایش را ببرد لایق احترام است. خدا را شکر می‌کنم که همه بازی‌ها را بردیم و قهرمان شدیم.

او درباره نظر هم‌تیمی‌اش درباره انگیزه گرفتن با مصاحبه‌های استقلالی‌ها گفت: به نظرم یک‌سری چیزها مثل مصاحبه کردن را در فوتبال باید کنار گذاشت و هر چه که داری را باید در زمین بگذاریم. خدا را شکر ما همه وجودمان را گذاشتیم. امروز دقیقه ۸۷ گل زدیم و خیلی خوشحالم و به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

اسدبیگی درباره اتمام قراردادهای بازیکنان و وضعیت خودش گفت: من هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و هرچه خدا بخواهد و پیش بیاید.

دیدگاه‌ها