کد خبر : 2025761 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:34 | 27.6K بازدید | 11 دیدگاه

من هم با VAR موافق نیستم؛

حسینی: باید بدانیم فوتبال راه میانبر ندارد

مجتبی حسینی می‌گوید تا زمانی که باشگاه‌ها از لحاظ ساختاری بهتر نشوند، لیگ پیشرفت نخواهد کرد.

حسینی: باید بدانیم فوتبال راه میانبر ندارد

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک در هفته پایانی لیگ برتر برابر ملوان به تساوی ۱-۱ رسید.‌ مجتبی حسینی پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی خوبی بود. من انتظار این بازی را از بچه‌هایمان داشتم‌. فکر می‌کنم توانستند فوتبال خوبی را در این زمین ارائه بدهند. کیفیت خوب زمین چمن ورزشگاه انزلی به این قضیه کمک کرد. انشالله که همیشه کیفیت این زمین به این شکل باشد.

ویدئو: 334551

او ادامه داد: ما توانستیم کنترل بازی را داشته باشیم. نیمه اول موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و متاسفانه روی یک توپ‌گیری حریف و عدم تمرکز بازیکن‌مان یک پنالتی به تیم ملوان کادو دادیم. نیمه دوم آن تیم انسجام خود را بیشتر کرد و سعی کردند با توپ‌گیری و دوندگی بیشتر ما را وارد چالش کنند. یکی دو بار هم توانستند توپ‌گیری کنند و حمله سریع بزنند و موقعیت درست کنند، اما در مجموع ما حفظ توپ و مالکیت بیشتری داشتیم و خدا را شکر با گلی که زدیم، به حداقل استحقاق‌مان که مساوی بود، رسیدیم. فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود و تماشاگران لذت بردند.

حسینی در پاسخ به اینکه به لیگ امسال چه نمره‌ای می‌دهد، عنوان کرد: لیگ برتر ما تا وقتی که از لحاظ ساختاری بهتر نشود، پیشرفت آنچنانی نمی‌کند، اما فکر می‌کنم هر سال یک مقدار بهتر می‌شود. مشکلی که امسال داشتیم، تعطیلی‌های زیای بود که در نیم فصل اول داشتیم. ما باید بدانیم فوتبال راه میانبر ندارد. اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، باید مثل تمام کشورهای دیگر سرمایه‌گذاری خوبی روی ساختارسازی داشته باشیم. ۹۰ درصد امکانات ما برای گذشته است. استادیوم‌هایمان بسیار قدیمی است، زمین تمرین‌های خوبی نداریم، روی تیم‌های پایه‌مان خوب سرمایه‌گذاری نمی‌شود. وقتی این چیزها را نداریم، نباید توقع پیشرفت آنچنانی داشته باشیم.

2002166

سرمربی آلومینیوم در خصوص عدم استفاده از VAR در لیگ برتر گفت: VAR چیزی است که طرفداران و مخالفان خودش را دارد. من هم زیاد با VAR موافق نیستم، اما خیلی‌ها هم طرفدارش هستند. به نظرم بیشترین چیزی که ما باید روی آن تمرکز داشته باشیم، داشتن امکانات بهتر برای باشگاه‌مان از لحاظ ساختاری و تمرینی است. این موضوع به ما ضربه می‌زند.

وی افزود: جا دارد بابت این فصل سخت به تمام بازیکنان‌مان خسته نباشید و خداقوت بگویم. واقعا فصل خیلی سختی بود. بچه‌های ما به تمام توان‌شان بازی کردند. جا دارد از همه تشکر کنم. همچنین از مدیران کارخانه، مدیریت باشگاه، هیئت مدیره که همیشه یار و یاور ما بودند و از ما حمایت کردند، تشکر کنم.

حسینی در مورد پرونده فساد در فوتبال که در هفته‌های اخیر مطرح شده است، اظهار داشت: در این قضیه مسیر زندگی من عوض شد و بیشتر از همه ضرر کردم. ما مس کرمان بودیم و با تقاضل یک گل نیامدیم. این اتفاق از آن زمان شروع شد. شاید آن موقع ما بالا آمده بودیم، مسیرمان عوض می‌شد. من نمی‌خواهم پیش‌داوری و قضاوت کنم و فقط از مسئولان و نهادهای نظارتی عاجزانه تقاضا دارم به این قضایا تا انتها رسیدگی کنند. بدون هیچ ترحم و اغماضی ببیند داستان چیست. یک فرقی بین مجموعه‌ای که سالم کار می‌کند و مجموعه‌ای که این مسائل در آن بوده، باشد. اینطور اسم فوتبال بد می‌شود. اگر این عزیزان تا ته قضیه بروند، هر کس و مجموعه‌ای خلافی انجام داده است، به سزای اعمالش برسد، دیگر شاهد فوتبالی خواهیم بود که رشد در آن بیشتر می‌شود.

دیدگاه‌ها