کد خبر : 2025760 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:32 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

فینال شروع نشده جیمی‌جامپ‌ها در زمین بودند!

آغاز دیدار بروسیا دورتموند و رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ با چند دقیقه تاخیر همراه بود.

فینال شروع نشده جیمی‌جامپ‌ها در زمین بودند!

به گزارش "ورزش سه"، ورود چند جیمی جامپ به زمین ومبلی باعث به وجود آمدن تاخیر چند دقیقه‌ای در همان ثانیه‌های ابتدایی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.

نیمه اول دیدار تیم‌های دورتموند و رئال مادرید در حالی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم آلمانی به‌صورت کامل صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت عالی هم برای گلزنی پیدا کرد اما با بدشانسی و بی‌دقتی بازیکنان، نتوانست به گل دست یابد.

2029208

برتری شاگردان ادین ترزیچ اما تنها نکته قابل توجه ۴۵ دقیقه ابتدایی نبود و یکی از اتفاقاتی که در همان ابتدا بازی را تحت تأثیر گذاشت، ورود ۴ هوادار به زمین در ثانیه ۳۰ بود.

آنها در غفلت نیرو‌های امنیتی به زمین دویدند و نکته جالب این است که یکی از این جیمی جامپ‌ها موفق به سلفی گرفتن با وینیسیوس جونیور شد و دیگری هم توانست در زمین خوشحالی معروف کریستیانو رونالدو را انجام دهد. در حالی‌که این دو به همراه دو هوادار دیگر در زمین بودند، ماموران بالاخره موفق شدند آنها را از زمین خارج کنند و بازی پس از یک تاخیر حدودا ۱:۳۰ دقیقه‌ای از سر گرفته شد.

2029210

گفته می‌شود دلیل هجوم جیمی‌جامپ‌ها به زمین وعده یک یوتیوبر معروف بوده که هر کسی با تی‌شرتی با نام او وارد زمین شود، ۳۰۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها