کد خبر : 2025750 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:12 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

فرصت عالی فولکروگ: شانس یار دوازدهم رئال! (عکس)

بروسیا دورتموند فقط چند سانتی‌متر تا گلزنی مقابل رئال مادرید فاصله داشت.

فرصت عالی فولکروگ: شانس یار دوازدهم رئال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم ومبلی لندن آغاز شده است. در حالی‌که بسیاری معتقد بودند مادریدی‌ها قرار است از همان ابتدا حریف آلمانی را تحت فشار بگذارند اما بازی برخلاف ایده‌های اکثر اهالی فوتبال شروع شد.

این دیدار جذاب و دیدنی ابتدا در وضعیت پایاپای و بدون موقعیت خاصی آغاز شد اما رفته رفته این دورتموند بود که بازی را در دست گرفت و چند موقعیت عالی خلق کرد.

2029187

ابتدا فرصت عالی کریم آدیمی هدر رفت اما دورتموند در ادامه حملاتش را ادامه داد و صاحب یک موقعیت فوق‌العاده شد که با بدشانسی از دست رفت.

در دقیقه ۲۳ روی حرکت عالی یان ماتسن، او به پشت محوطه جریمه رسید و سپس با یک پاس دیدنی از بین مدافعان نیکلاس فولکروگ را در موقعیت تک به تک قرار داد. این مهاجم موفق شد کورتوا را شکست دهد و توپ را از او رد کند اما ضربه‌اش در کمال بدشانسی به تیر عمودی خورد و دفع شد تا دورتموند که تیم برتر زمین در دقایق ابتدایی بوده است، نتواند بازی فوق‌العاده‌اش را با یک گل کامل کند.

2029189

در ادامه زردپوشان باز هم یک موقعیت عالی به‌دست آوردند اما این بار هم ضربه آدیمی با پاس یولیان برانت را کورتوا به خوبی مهار کرد.

دیدگاه‌ها