کد خبر : 2025747 | 12 خرداد 1403 ساعت 23:10 | 74.9K بازدید | 16 دیدگاه

فصل آینده یک استقلال رویایی خواهیم ساخت:

حجازی: کاش قهرمانی پرسپولیس قشنگ‌تر بود

آتیلا حجازی درباره شرایط فصل آینده، اتفاقات فصل جاری و مشکلات باشگاه استقلال صحبت کرد.

حجازی: کاش قهرمانی پرسپولیس قشنگ‌تر بود

به گزارش ورزش سه، آتیلا حجازی سرپرست استقلال گفتگوی مفصلی نسبت به مسائل داوری لیگ برتر و شرایط استقلال در فصل آینده داشت و سوالات خبرنگاران را در میکسدزون ورزشگاه پاسخ داد.

حجازی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: برای من قابل پیش‌بینی بود که این اتفاقات رقم خواهد خورد، استقلال تیم‌ بسیار مظلومی بود از ابتدای فصل تا انتهای فصل، نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم همه شما می‌دانید، فقط به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت جدید تیم خسته نباشید می‌گویم، بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند اما جدا از مسائل فنی باید یک‌سری مسائل هم رعایت شود که ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم، امیدوارم فصل آینده با یک تیم بهتر وارد مسابقات شویم.

حجازی درباره اعتراض اعضای تیم استقلال نسبت به داوری گفت: وقتی یک اتفاق یکی دو هفته باشد قابل قبول است، اما وقتی بیشتر این اتفاق تکرار می‌شود مسئولان باید رسیدگی کنند، کسی را نمی‌خواهم متهم، همیشه گفته‌ام اشتباهات عمدی نیست، ما سایت‌ها را نگاه کردیم، نظر کارشناسان را پرسیدیم اما حرف های دیگر زده می‌شود.

2021987

او در پاسخ به این سوال که در همه‌جای دنیا به تیم قهرمان تبریک می‌گویند اما چرا این اتفاق در ایران نیست گفت: قطعا باید تیم قهرمان تبربک گفت، اما ای‌کاش این قهرمانی قشنگ‌تر بود، به هر حال به آنها تبریک می‌گویم، انشالله در لیگ نخبگان نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

او در ادامه افزود: به هواداران قول می‌دهم که فصل آینده استقلال متفاوتی را شاهد خواهید بود، مشکلاتی که از ابتدای فصل گریبان ما را گرفته بود دیگر خبری نخواهد بود و یک استقلال مدنظر هواداران را شاهد خواهید بود، من خودم اگر حضور داشته باشم این نوید را می‌دهم که در تلاش برای ساختن استقلال رویایی خواهیم بود، با یک‌سری عوامل نمیشه جنگید و امیدوارم در آینده اتفاقات متفاوتی رقم بخورد.

حجازی درباره اینکه ذهن بازیکنان استقلال آماده مسابقه نبود گفت: بازیکنان ما نگران بودند که یک‌سری اتفاقات در آن مسابقه رقم نخورد و کادرفنی به هرحال آنها را آماده مسابقه کرد و بازی خوبی هم به نمایش گذاشتند.

حجازی در واکنش به اینکه در زمان حضور مرحوم حجازی هم شرایط فوتبال ایران به این شکل بود گفت: این‌ که تمام تیم ها شاکی باشند از داوری من ندیده بودم، این حجم از شکایت نبود، اگر VAR فوتبال ایران نشود اوضاع به همین شکل خواهد بود.

او درباره کمبودهای استقلال و ترمیم این تیم در فصل آینده گفت: نیاز اصلی استقلال تقویت تیم خواهد بود، مدیریت هولدینگ به همه شکل از تیم حمایت خواهد کرد و برای لیگ برتر و لیگ نخبگان آماده خواهیم شد.

حجازی درباره لیست خروجی و ورودی‌ استقلال گفت: هنوز هیچ لیست ورود و خروجی نداشته‌ایم.

او در انتها گفت: صحنه‌ای که ما در رختکن دیدیم نیازی به VAR ندارد و قابل تشخیص است، امیدوارم که امکانات فوتبال ایران در حد ادعا حرفه‌ای بودنمان باشد، زمین چمن ورزشگاه فوق‌العاده بود اما رختکن و سرویس بهداشتی قابل قیاس با استادیوم‌های قطر، امارات و عربستان ندارد، ورزشگاه‌ها باید اتاق داور، اتاق ناظر، میکسدزون مناسب داشته باشند.

دیدگاه‌ها