کد خبر : 2025740 | 12 خرداد 1403 ساعت 22:59 | 34.2K بازدید | 3 دیدگاه

نمره این فصل و فصل پیش من صفر!

کنایه ژوزه مورایس به سوال جنجالی!

ژوزه مورایس می‌گوید در طول این فصل اشتباهاتی داشته که باعث شده سپاهان نتواند جایگاه بهتری در جدول داشته باشد.

کنایه ژوزه مورایس به سوال جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۴-۱ شمس‌آذر قزوین را شکست داد تا فصل را با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول به پایان برساند. ژوزه مورایس پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و درباره بازی و آینده خود صحبت کرد.

صحبت‌های مورایس را در ادامه می‌خوانید:

* صحبت‌های ابتدایی؟
اول همه بابت عملکرد خوب بازیکنانم تبریک می‌گویم. گل‌های زیادی زدیم و از طرف دیگری دستاوردهای خوبی داشتیم و توانستیم تیمی باشیم که بیشترین گل را در لیگ زده است. این نشان‌دهنده عملکرد خوب تیم ما بوده است. به شهریار هم بابت آقای گلی تبریک می‌گویم و در نهایت به آنهایی که لیگ را بردند هم تبریک می‌گویم. امیدوارم حمایت هواداران‌مان را در بازی بعدی داشته باشیم. نمی‌دانم بازی قرار است کجا برگزار شود اما هر جا باشد، امیدوارم حمایت هواداران‌مان را هم برای تیم و هم بازی بازیکنان داشته باشیم، چون بازی چالش برانگیزی برای ما خواهد بود.

* بازی در نقش جهان است.
نمی‌دانستم بازی در نقش جهان است و این خبر خوبی است. امیدوارم حضور حداکثری تماشاگران را داشته باشیم، چون می‌دانیم که گل‌گهر تیم ساده‌ای نیست.

2025503

* یک فصل لیگ برتر به پایان رسید و حواشی باعث شد بعضی روزها عملکرد تیم آنقدرها که باید خوب نباشد. امروز قهرمان لیگ مشخص شد. یک صحبت کلی درباره لیگ امسال داشته باشید.
سوال بزرگی است. مجددا تبریک می‌گویم، اما من راجع‌به داور صحبت نکردم. با این حال می‌خواستم عنوان کنم که داور امروز، داور خوبی بود و تاثیری در روند و نتیجه بازی نداشت و حس من این بود که در بازی‌های آخر لیگ توانستیم ببینیم که بازی‌ها بی‌طرفانه‌تر بودند. به عنوان مربی نمی‌توان انتظار داشت که کسی به شما کمک کند و باید خودتان به خودتان کمک کنید اما مشخصا دیدیم که در بازی‌های آخر داوری‌های خوبی داشتیم و در این موضوع لیگ‌مان بهتر شد. نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، چون دوست دارم تمرکزم بر خودم باشد، نه دیگران. این باعث می‌شود که ما بتوانیم بهتر عمل کنیم و انتظار عملکرد عادلانه‌ای هم داشته باشیم. ما باید سعی کنیم به عملکرد خودمان نگاه کنیم و بهبود ببخشیم.

مشخصا من هم اشتباهاتی داشتم که این اشتباهات باعث شد نتوانیم جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم. اگر آن اشتباهات نبود، می‌توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم. مشخصا باید در آینده بهتر باشیم. امسال با توجه به اتفاقات زیادی که داشتیم، امیدوار بودم بتوانیم تصمیمات بهتری بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم. همانطور که می‌دانید قهرمان‌ها قهرمان شدند و در بازی‌هایشان بهتر از دیگران بودند. در نهایت باید بگویم اینکه چطور توانستند در معقوله‌هایی بهتر از ما باشند که ما نتوانستیم بهتر باشیم، چیزی است که من نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم، اما در نهایت باید این موضوعات گفته شوند.

برای استقلال متاسفم. آنها بیشتر مدت فصل را صدرنشین لیگ بودند و حیف شد که نتوانستند قهرمان شوند. در نهایت اینکه چطور این اتفاقات افتاد را هنوز نمی‌دانم و صادقانه بگویم به من آنچنان ارتباطی ندارد، اما دوست دارم حس همدردی خودم را با هواداران استقلال داشته باشم. باید اینطور فکر کنیم که فوتبال همیشه عادلانه نیست. مجددا به قهرمان لیگ تبریک می‌گویم.

* سپاهان فصل پیش نایب قهرمان شد و امسال سوم. از ۲۰ به عملکرد خودتان چند می‌دهید؟
صفر.

* و فصل پیش چند می‌دادید؟
صفر.

* چرا؟
چون من هیچ چیزی نبردم.

* این شانس را دارید که قهرمان جام حذفی شوید.
دیگران هم این شانس را دارند که قهرمان جام حذفی شوند.

دیدگاه‌ها