کد خبر : 2025730 | 12 خرداد 1403 ساعت 22:33 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

کفش‌ آخرین بازی کروس به زودی در بازار!

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، آخرین بازی خود را برای این باشگاه در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند انجام خواهد داد و برای این مناسبت کفش‌های خاصی می‌پوشد.

کفش‌ آخرین بازی کروس به زودی در بازار!

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف بازیکنان امروزی، کروس از سال ۲۰۱۳ که کفش‌های آدیداس "آدی 11 پرو" معرفی شدند، از همان مدل استفاده می‌کند. با وجود تلاش‌های سازنده آدیداس برای ترغیب او به مدل‌های جدیدتر، کروس همچنان بر سر انتخاب خود باقی مانده است.

حالا به پاس قدردانی از این بازیکن ۳۴ ساله که در انتهای دوران حرفه‌ای خود قرار دارد، کمپانی آدیداس، کفش‌های سفید با تزئینات طلایی مدل "آدی 11 پرو تی‌کی" را به صورت محدود تولید کرده است. این کفش‌ها طرحی مشابه کفش‌های سفید-آبی "آدی 11 پرو" سال ۲۰۱۴ دارند، با این تفاوت که رنگ طلایی جایگزین آبی شده است.

2029150

ویژگی‌های کفش‌های "آدی 11 پرو":
کروس برای اولین بار در تمرین ماه آوریل رئال مادرید با این کفش‌ها دیده شد و در ومبلی نیز آن‌ها را به پا خواهد کرد. روی این کفش‌های ویژه فینال لیگ قهرمانان، جزئیات بازی و نام همسرش جسی و سه فرزندش لنکس، جولیوس و لئون، گلدوزی شده است.
آدیداس اعلام کرده که این کفش‌ها به صورت عمومی به فروش می‌رسد، اما تنها ۵۰۰۰ جفت از آن‌ها تولید خواهد شد، بنابراین باید برای خرید آن‌ها عجله کنید. بدیهی است که این کفش‌های عمومی، گلدوزی‌های مربوط به فینال لیگ قهرمانان را نخواهند داشت، اما امضای کروس روی زیره آن‌ها حک شده است.

زمان و مکان خرید کفش‌های "آدی 11 پرو تی‌کی":
این کفش‌ها در روز چهارشنبه ۱۲ ژوئن در وب‌سایت رسمی آدیداس به فروش می‌رسد و قیمت آن‌ها ۲۵۰ دلار خواهد بود.
کروس در حالی که عمدتا از کفش‌های همیشگی خود استفاده می‌کرد، موفق به کسب پنج قهرمانی لیگ قهرمانان، چندین جام داخلی و جام جهانی ۲۰۱۴ شده است. او امیدوار است که تغییر کفش باعث تغییر سرنوشت او در ومبلی نشود.

2029152
2029151
2029149

دیدگاه‌ها