کد خبر : 2025727 | 12 خرداد 1403 ساعت 22:24 | 61.7K بازدید | 28 دیدگاه

جام کثیف را به باشگاه‌مان نمی‌بریم:

غلام‌پور: تصمیم از بالا بود استقلال نایب قهرمان شود

بهزاد غلام‌پور اعتقاد دارد که ارکان اصلی فوتبال ایران استقلال را نایب قهرمان لیگ کردند.

غلام‌پور: تصمیم از بالا بود استقلال نایب قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، بهزاد غلام‌پور مربی‌ دروازه‌بان‌های استقلال اعتراض‌های شدیدی را نسبت به عملکرد داوران در طول فصل انجام داد و اعلام کرد که این یک تصمیم بوده که استقلال نایب قهرمان شود و به هدفشان هم رسیدند.

غلامپور درباره نایب قهرمانی استقلال گفت: استقلال را امسال نایب قهرمان کردند، از راس این تصمیم گرفته شد، فدراسیون، سازمان لیگ و کمیته داوران برنامه‌شان این بود که استقلال امسال جام نگیرد و به هدفشان هم رسیدند، انشالله که من اشتباه کرده باشم اما پیش خدا مشخص است که این جام پاک برای استقلال و هوادارانش بود.

غلامپور در حالی که احساسی شده بود و بغض کرده بود گفت: این جام پاک برای استقلال بود، ما جام کثیف خانه‌مان نمیبریم به باشگاه نمی‌بریم، این جام کثیف در باشگاه ما جایی نداره و فقط جام تمیز کسب می‌کنیم، سی هفته حق ما را خوردند، بروید و در بیاورید صحنه‌ها را، همین امروز هم گل آفساید زدند.

او در ادامه افزود: بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و مردانه جنگیدند با یک‌سری آدمی که سری از فوتبال در نمیاوردند، آمدند و باشگاه را نابود کردند الان هم به این شکل تمام شد.

غلامپور در مورد حضور VAR در فوتبال و تغییر روند داوری گفت: بازهم بستگی به وجدان داوران دارد، ما در جاهایی که در حقمان اجحاف شد اعتراض کردیم.

او درباره عملکرد سیدحسین و بیشترین کلین‌شیت در فصل گفت: ما همه راضی هستیم از سیدحسین، پارسال به ناحق خیلی حجمه روی او بود، حق او است در تیم ملی حضور پیدا کند و بازی کند، امیدوارم مربیان تیم ملی نگاه رنگی نداشته باشند، حق او است بازی کند.

دیدگاه‌ها