کد خبر : 2025722 | 12 خرداد 1403 ساعت 22:14 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش جالب دورتموندی‌ها: مورینیو هو شد، کلوپ تشویق!

پیام‌های هواداران دورتموند برای یوفا و واکنش آنها به حضور ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ در استادیوم ومبلی، از قابل توجه‌ترین اتفاقات پیش از فینال چمپیونزلیگ بوده‌اند.

واکنش جالب دورتموندی‌ها: مورینیو هو شد، کلوپ تشویق!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران دورتموند که نقش بسیار زیادی در موفقیت‌های تیم‌شان در این فصل لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند، به شکل پرشوری در ومبلی هم حاضر شده‌اند تا از زردپوشان حمایت کنند.

در حالی‌که جو استادیوم بیشتر به سود مادریدی‌هاست و در ویدئوهایی که از ومبلی منتشر شده، صدای رئالی‌ها بیشتر شنیده می‌شود، اما دورتموندی‌ها در دو صحنه، توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کردند.

اولی مربوط به بنرهاییست که آنها به ورزشگاه برده‌اند و پیام‌شان را به یوفا رسانده‌اند. در یکی از بنرها نوشته شده: «شما به فوتبال اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که برایتان مهم است پول است.» و در دیگر بنر نوشته شده: «نه به تغییرات لیگ قهرمانان.»

در حالی‌که توجه دوربین‌ها و خبرنگاران به بنرها جلب شده بود، واکنش هواداران به تصاویر مورینیو و کلوپ در ومبلی هم در فضای مجازی وایرال شد. ابتدا تصویر آقای خاص در اسکوربورد ورزشگاه نشان داده شد که با سوت و هو دورتموندی‌ها همراه بود اما سپس دوربین تصویر کلوپ را نشان داد که منجر به واکنش جذاب و خوشحالی زردپوشان بود.

2029126
2029127

دیدگاه‌ها