کد خبر : 2025716 | 12 خرداد 1403 ساعت 22:00 | 77.2K بازدید | 9 دیدگاه

شاید قهرمان عوض می‌شد

دیگر بدون وی ای آر نمی‌شود!

مسابقه سرنوشت ساز پرسپولیس و مس رفسنجان در حالی به پایان رسید که تصاویر فریز شده به مشکوک بودن گل گولسیانی صحه می‌گذاشت.

دیگر بدون وی ای آر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، امیر عرب براقی داور بازی حساس و سرنوشت ساز امروز لیگ برتر فوتبال ایران بود. او در شب شلوغ ورزشگاه آزادی در کل روز خیلی خوبی را پشت سر نگذاشت و به واسطه فشارهای به وجود آمده پیش از مسابقه کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده بود.

او بارها در نیمه اول مورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت که روی خطاهای بازیکنان حریف جدیت لازم را به خرج نمی‌دهد و از وقت کشی تیم حریف ممانعت نمی‌کند. با این حال بازی به سمتی پیش رفت که پرسپولیس برای پیروزی به ضربه سر گئورگی گولسیانی احتیاج پیدا کرد.

اما این گل در یک شرایط کاملاً مشکوک به ثمر رسید. بعد از پایان بازی تصویری فریز شده از صحنه این گل در فضای مجازی و مخصوصاً پیج‌های هواداری استقلال دست به دست می‌شود که آنها معتقد هستند گولسیانی گل را در شرایط آفساید به ثمر رسانده، آفساید سختی که البته شاید احتیاج به کمک‌های تکنولوژیک داشت.

2029046

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران یک بار دیگر ثابت کرد که چقدر فوتبال ایران به تکنولوژی وی ای آر احتیاج دارد، بخصوص حالا که داوری و گل پرسپولیس با حساسیت طبیعی هواداران رقیب بدل به موضوعی مهمتر از همه چیز شده است.

البته در فصل آینده داوران از کمک داور ویدئویی (به احتمال خیلی زیاد) استفاده خواهند کرد اما تا آن زمان باید نیش و نوش هواداران فوتبال ایران را بچشند.

دیدگاه‌ها