کد خبر : 2025708 | 12 خرداد 1403 ساعت 21:46 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: نمی‌توانم باور کنم این آخرین بازی کروس است

ژوزه مورینیو می‌گوید نمی‌تواند باور کند که این آخرین بازی تونی کروس برای رئال مادرید است.

مورینیو: نمی‌توانم باور کنم این آخرین بازی کروس است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو که از مهمانان ویژه شبکه تی‌ان‌تی اسپورت برای فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال مادرید و بروسیا دورتموند است، درباره این بازی صحبت کرد.

هر دو تیم انگیزه‌های بسیاری برای بالا بردن جام دارند و با اینکه تعداد زیادی از هواداران رئال مادرید را شانس اول قهرمانی می‌دانند، اما انتظار می‌رود دیدار نزدیکی باشد و زردپوشان برای مادریدی‌ها حریف دشواری باشند. چیزی که ژوزه مورینیو هم در ابتدای صحبت‌هایش به آن اشاره کرد.

او گفت: «همه می‌دانیم که چرا رئال را جلوتر از دورتموند مدعی اصلی می‌دانند اما تیم ترزیچ تیمی نیست که دست‌کم گرفته شود. آنها خوب و منطقی بازی می‌کنند و با توجه به متحد بودن‌شان برای هر تیمی حریف سختی هستند. البته من هم امیدوارم رئال قهرمان شود و برای دیدن یک قهرمانی دیگر صبر ندارم.»

2029098

او درباره کیفیت جود بلینگام و تونی کروس در خط هافبک رئال گفت: «بلینگام بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما نمی‌خواهم فقط درباره کیفیت فنی حرف بزنم. او خانواده خاصی هم دارد که همه جا از او حمایت کرده‌اند. ما هم برای خانواده‌ها بازی می‌کنیم. این زیباست.

در مورد تونی کروس هم، او یک نابغه است. من نمی‌توانم باور کنم که این آخرین باری است که او را بصورت زنده در حال فوتبال بازی کردن می‌بینم.»

در یک قسمت جالب دیگر از مصاحبه، مجری از مورینیو درباره معروف‌ترین شخص حاضر در لیست شماره تلفن‌های این مربی پرسید و او پاسخ داد: «رئیس فنرباغچه!» گفته می‌شود انتقال مورینیو به فنرباغچه بزودی به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها