کد خبر : 2025698 | 12 خرداد 1403 ساعت 21:37 | 37.6K بازدید | 6 دیدگاه

گئورگی قهرمان جدید سکوهای سرخ؛

لحظه‌ای که گولسیانی همه چیز را عوض کرد (عکس)

گئورگی گولسیانی پس از ثبت گل دقایق پایانی خود سر از پا نمی‌شناخت.

لحظه‌ای که گولسیانی همه چیز را عوض کرد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه‌"، مس رفسنجان با محرم نویدکیا شکل کاملا متفاوتی با نیمه اول مسابقات داشت و قابل پیش بینی هم بود که در روز پایانی برای اوسمار و شاگردانش که استرس کسب پیروزی را داشتند، دردسرساز بشوند.
نارنجی‌پوشان کرمانی آنقدر با نمایش منسجم خود در فاز دفاعی عرصه را بر پرسپولیس تنگ کردند که تیم اوسمار یکی از کم موقعیت‌ترین مسابقات خود را پشت سر گذاشت ولی درست در دقایقی که همه هواداران پرسپولیس داشتند به مساوی و احتمال از دست رفتن قهرمانی بسیار پررنگ‌تر در ذهن‌شان فکر می‌کردند و باخت به رقیب دیرینه تصور می‌شد، گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی ارزشمند سرخپوشان از راه رسید و همه چیز را عوض کرد.

2029088

گل گولسیانی که یکی از گلزن‌ترین مدافعین این فصل لیگ برتر بوده روی ارسال وحید امیری در حالی که امید هواداران پرسپولیس بسیار کم شده بود وارد دروازه حامد لک شده تا پرسپولیس از در جهنم به یکبار به بهشت برگردد.

2029086

گولسیانی از دست دهنده پنالتی حساس پرسپولیس در مصاف با الدحیل و در بازی ای بود که منجر به حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا شد، اما این مدافع در بهنگام ترین زمان ممکن اشتباه خود را جبران کرد و به قهرمان سکوهای سرخ تبدیل شد.

دیدگاه‌ها