کد خبر : 2025689 | 12 خرداد 1403 ساعت 21:16 | 34.3K بازدید | 9 دیدگاه

با شکست آخرین حریف

پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و سوم شد

تیم پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل مس رفسنجان به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید.

پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و سوم شد

به گزارش "ورزش سه"، شانزدهمین قهرمانی شاگردان اوسمار ویه‌را در حالی به ثبت رسید که پرسپولیس در آخرین گام مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و با  گل گئورگی گولسیانی موفق شد به بیستمین برد فصل خود برسد.

پرسپولیس که بار دیگر موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود شد، تا هفته بیست و هشتم رنگ صدرنشینی را ندیده بود اما بعد از توقف استقلال در استادیوم وطنی، از غفلت حریف بهترین استفاده را برد و به صدر جدول تکیه زد و در نهایت با یک امتیاز برتری جام را بالای سر برد.

قرمزها در شرایطی قهرمان لیگ بیست و سوم شدند که برخلاف دوره‌های قبلی از بهترین خط دفاع برخوردار نبودند اما با اتکا به خط حمله آتشین و حضور وینگرهای سریع، تکنیکی و گلزن حریفان خود را تار و مار کردند و در نهایت گوی سبقت را از استقلال، بهترین خط دفاعی فصل، ربودند.

پرسپولیس در نیم فصل اول با هدایت یحیی گل‌محمدی ۸ برد و ۶ تساوی را ثبت کرد و با ۳۰ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت. قرمزها ۱۹ گل زده و ۱۰ گل خورده هم داشتند و برابر سپاهان نیز شکست خوردند.

اما این تیم در دور برگشت ۱۲ برد، ۲ تساوی و یک باخت داشتند تا ۳۸ امتیاز بگیرند و‌ در نهایت با ۶۸ امتیاز قهرمان شوند.

پرسپولیس با رسیدن به حدنصاب ۶۸ امتیازی موفق شد به رکورد تیم فرهاد مجیدی برسد و پرامتیازترین قهرمان لیگ برتر لقب بگیرد.

این شانزدهمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایران و نهمین قهرمانی این تیم در لیگ حرفه‌ای بود که جایگاه این تیم به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ را تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها