کد خبر : 2025675 | 12 خرداد 1403 ساعت 20:09 | 7.1K بازدید | 4 دیدگاه

ترکیب تکنیک، ظرافت، قدرت و سرعت

کلاس پاس گل با رضاییان و اعرابی در نقش‌جهان

ترکیب تکنیک، ظرافت، قدرت و سرعت

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف سپاهان و شمس‌آذر در پایان نیمه اول در حالی با پیروزی مقتدرانه سه بر صفر شاگردان مورایس تمام شد که آنها تیم برتر میدان بودند و در تمام ابعاد مسابقه این برتری نمایان بود. سپاهان با دو گل رامین رضاییان و یک گل از علی‌اصغر اعرابی با پیروزی به رختکن رفت.

ویدئو: 334472

اما سه گل سپاهان در حالی به ثمر رسید که یکی روی ضربه ایستگاهی بود و دوتای دیگر با دو پاس فوق‌العاده ثبت شدند. رامین گل دوم خود را روی دریافت دو پاس به موقع از کاوه و سپس اعرابی که با پشت پا به او رسید، رقم زد و گل دوم هم در حالی وارد دروازه جعفرپور شد که رضاییان پس از دریافت پاس امید نورافکن که با تکلی جنگجویانه به او رسید سنگربان حریف را با اتکا به سرعت و قدرت بدنی بالای خود پشت سر گذاشت و درست در هنگام عبور توپ از خط عرضی با بغل پا آن را به نقطه پنالتی برگرداند تا اعرابی که آنجا ایستاده بود با یک بغل پا دروازه را باز کند.

ویدئو: 334482

بیشک در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر پاس گل‌های زیبایی را در یکی از مهیج‌ترین فصول مسابقات شاهد بودیم ولی به هیچ وجه نمی‌توان از دو پاس اعرابی و رضاییان اگر پای انتخاب بهترین پاس گل‌های فصل به میان بیاید عبور کرد.

دیدگاه‌ها