کد خبر : 2025652 | 12 خرداد 1403 ساعت 21:15 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

قدرت‌نمایی مورایس و شاگردانش در ایستگاه پایانی؛

سپاهان 4 شمس‌آذر 1: درخشان مثل رضائیان و اعرابی

تیم فوتبال سپاهان موفق شد آخرین بازی فصل را با پیروزی پرگل سه بر صفر و رتبه سومی تمام کند.

سپاهان 4 شمس‌آذر 1: درخشان مثل رضائیان و اعرابی

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان در شرایطی در ایستگاه پایانی به مصاف شمس آذر رفت که از ابتدا تا پایان مسابقه تیم برتر میدان بود و شاگردان سعید دقیقی که شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده‌اند یکی از دشوارترین بازی‌های فصل را پشت سر گذاشتند. با این حال شاگردان مورایس به راحتی برتری خود را در بازی آخر دیکته کردند و حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند. با این پیروزی سپاهان 57 امتیازی شد و در رتبه سوم فصل را تمام کرد و در سوی مقابل شمس آذر فصل را با رتبه هشتمی و 39 امتیاز تمام کرد که برای آنها در اولین فصل حضور در لیگ برتر عملکردی کاملا مناسب به‌شمار می‌رود.

ویدئو: 334511

⚽️ شرح گل 

سپاهان (1-0): در دقیقه 9 رامین رضائیان روی یک ضربه ایستگاهی دروازه جعفرپور سنگربان شمس آذر را باز کرد. این گل در شرایطی به زیبایی توسط رضائیان ثبت شد که مدافعی که در دیوار دفاعی تیم حریف ایستاده بود سرش را دزدید و توپ از همان فضا به تور دروازه رسید.

ویدئو: 334469

سپاهان (2-0): در دقیقه 18 این‌بار رامین رضائیان پس از دو پاسکاری زیبا با کاوه رضایی و علی‌اصغر اعرابی خودش را به محوطه جریمه شمس آذر رساند و سپس توپ را روی پای راست خود آورد و با یک ضربه دقیق فنی گل دوم را به شکلی تماشایی ثبت کرد.

ویدئو: 334472

سپاهان (3-0): این گل در دقیقه 40 توسط علی‌اصغر اعرابی ثبت شد و بازیکن نیم فصل اول شمس آذر موفق شد روی پاس مهندسی شده رامین رضائیان که او را روی نقطه پنالتی در مقابل دروازه خالی قرار داد، با یک بغل پا گل سوم را بزند.

ویدئو: 334482

سپاهان (4-0): سپاهان که نیمه اول را با سه گل برتری به رختکن رفته بود، در دقیقه 57 نیمه دوم هم برای آخرین مرتبه در این مسابقه تور دروازه جعفرپور سنگربان شمس آذر را لرزاند. این گل روی ارسال علی‌اصغر اعرابی و ضربه سر رامین رضائیان روی تیرک دوم به ثمر رسید.

ویدئو: 334493

شمس آذر (4-1): در دقیقه 80 حرکت در عرض مجتبی فخریان خط دفاعی سپاهان را به‌هم ریخت و این بازیکن تکنیکی در ادامه با شوت پای راست خود دروازه پیام نیازمند را فرو ریخت تا سنگربان ملی پوش سپاهان در ثبت کلین‌شیت ناکام بماند.

ویدئو: 334503

📝 شرح بازی 
سپاهان بدون چون و چرا تیم برتر میدان در مجموع دقایق این مسابقه بود. آنها در نیمه اول به‌طور کامل نبض بازی را در اختیار داشتند و با ایجاد چندین موقعیت گلزنی سه مرتبه موفق به تسلیم کردن تیم حریف شدند. البته شمس آذر در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی پیام نیازمند را به دردسر بیندازد.

2029081

در نیمه دوم باز هم روند سپاهان همان‌طور بود و حملات این تیم در دقیقه 57 به گل چهارم بازی با ضربه رامین رضائیان بدل شد. در ادامه اگرچه سپاهان دیگر خیلی به آب و آتش نزد اما بارها روی دروازه تیم میهمان ایجاد موقعیت کرد، اما دیگر موفق به گلزنی نشد. در سوی مقابل هم شمس آذر حملاتی ترتیب داد که یکی از آنها درنهایت با کار تکنیکی مجتبی فخریان به گل رسید.


📌 اتفاق ویژه 
پیروزی 5 بر صفر سپاهان مقابل شمس آذر معنادار بود. این نتیجه در حالی رقم خورد که سپاهانی‌ها یکی از تلخ‌ترین و جنجالی‌ترین شکست‌های این فصل را قزوین تجربه کرده بودند و با این پیروزی انتقاد بزرگی از این تیم گرفتند.


🥇 بهترین بازیکن زمین: 
رامین رضائیان و علی‌اصغر اعرابی ستاره‌های بی‌چون و چرای این مسابقه بودند. رامین با سه گل و یک پاس گل و در سوی مقابل اعرابی با یک گل و دو پاس گل.

2029083

دیدگاه‌ها