کد خبر : 2025597 | 12 خرداد 1403 ساعت 16:07 | 45.3K بازدید | 30 دیدگاه

یک ماه بعد از تمرین نظرم را می‌گویم

کیمیش: کمپانی را نمی‌شناسم، باید با بایرن حرف بزنم

کیمیش می‌گوید شناختی از مربی جدید بایرن ندارد و در مورد تمدید قرارداد باید دیرتر با سران باشگاه حرف بزند.

کیمیش: کمپانی را نمی‌شناسم، باید با بایرن حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی آلمان برای یورو 2024 چند روزی است که شروع شده و دیروز ملی پوشان در کمپ آدیداس که با استقبال 2 هزار نفری هواداران نیز روبرو شدند، استقرار یافتند.

یکی از امیدهای مانشافت در این بازی‌ها به جاشوا کیمیش است، مرد چند پسته بایرن و تیم ملی که ناگلزمان روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. این روزها پیرامون آینده کیمیش نیز شایعات زیادی شنیده می‌شود.

2028217

جاشوا کیمیش در نشست خبری امروز خود و در مورد انتخاب ونسان کمپانی به عنوان مربی جدید بایرن گفت: «من او را از دور به عنوان یک بازیکن می‌شناسم. به عنوان یک مربی، شناختی ندارم و هنوز نمی‌توانم درباره او قضاوت کنم. باید ببینیم چه خواهد شد اما اول از همه و مهمتر از همه، من به تصمیم باشگاه احترام می‌گذرام و خوشحالم. من فقط می‌توانم بعد از اولین تمرین و چند هفته اول کار با او قضاوت کنم.»

کیمیش درباره استقبال هواداران گفت: «بسیار عالی بود که دیدم تعداد زیادی از مردم آنجا بودند. می‌توانید احساس کنید که مردم آماده هستند و جو بازی‌ها در حال شکل گرفتن است. آنها در زیر باران شدید منتظر ما بودند. این یک انگیزه بزرگ برای ماست.»

یک نظرسنجی توسط ARD انجام شد که نشان داد 21 درصد از آلمانی‌ها خواهان حضور بازیکنان سفیدپوست بیشتری در تیم ملی هستند. کیمیش در این باره گفت: «این موضوع در خود تیم مطرح نیست. هر کسی که در فوتبال رشد کرده، می‌داند که این یک مزخرف مطلق است. فوتبال افراد با رنگ پوست و مذاهب مختلف را متحد می‌کند و این چیزی است که اهمیت دارد. این نظر کاملا نژادپرستانه است و اگر بازیکنان رنگین پوست تیم ملی نبودند، قطعا غیبتشان را حس می‌کردیم.»

کیمیش در مورد آینده‌اش در بایرن گفت: «این فقط به من بستگی ندارد و باید دید باشگاه چه می‌خواهد. فکر می‌کنم در یک مقطع زمانی درست، بحث‌ها انجام خواهد شد. وضعیت من نامشخص نیست چون هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده است. ما اکنون یورو 2024 را در پیش داریم و تمرکز کاملم روی این مسابقات است.»

2028939

کیمیش در مورد بازی در دفاع راست در یورو گفت: «به عنوان یک دفاع راست، شرایط با خط هافبک متفاوت است. من قبلاً در آن پست بازی کرده بودم و بنابراین سریع دوباره به آن عادت کردم. البته، شما روتین‌های متفاوتی دارید و باید سعی کنید خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنید.»

کیمیش در مورد فینال امشب لیگ قهرمانان اروپا و اینکه هوادار چه تیمی است، گفت: «احساس خوبی برای تماشای بازی امشب ندارم. شاید باید کمی خنثی‌تر باشیم زیرا در هر دو تیم بازیکنان و دوستانی داریم.»

کیمیش در مورد اهمیت بازی اول مقابل اسکاتلند گفت: «قبلاً اشاره کردم که بازی اول چقدر مهم است. به خصوص در مورد ما، روحیه به بازی اول بستگی زیادی دارد. اگر در بازی اول پیروز شویم، باعث ایجاد جو مثبت در تیم خواهد شد.باید هر طور شده این بازی را ببریم.»

زدن گل افتتاحیه مسابقات مثل لام در سال 2006؟ «هر کاری از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. همه ما هنوز هم آن تصاویر را در ذهن خود داریم. حتی به عنوان یک نوجوان 11 ساله، لحظه‌ای احساسی بود. فشار نیز به معنای فرصت است و ما می‌خواهیم از آن به درستی استفاده کنیم.»

دیدگاه‌ها