کد خبر : 2025567 | 12 خرداد 1403 ساعت 13:58 | 8.8K بازدید | 16 دیدگاه

چیزی شبیه به روز صعود

تمهیدات ویژه استقلال خوزستان برای هواداران

باشگاه استقلال خوزستان حضور هوادارانش را در بازی امروز رایگان اعلام کرد.

تمهیدات ویژه استقلال خوزستان برای هواداران

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ مقابل هوادار تهران و شاگردان مسعود شجاعی قرار خواهد گرفت. آبی‌های خوزستانی با برد ارزشمند هفته گذشته مقابل مس رفسنجان با سه گل، اکنون امید زیادی به تکرار پیروزی در هفته پایانی و دستیابی به امتیاز بقا برخوردار هستند.

در حال حاضر سه تیم فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و همچنین پیکان تهران در منطقه سقوط قرار دارند و یکی از این جمع به نفت آبادان ملحق خواهد شد تا در فصل آتی کار را در لیگ دسته اول دنبال کند. باشگاه استقلال خوزستان برای این بازی حیاتی و سرنوشت‌ساز خود، حضور هواداران را رایگان اعلام کرده است.

2027271

هواداران خوزستانی در فصل گذشته خصوصا سهم مهمی در صعود دوباره این تیم به لیگ برتر ایفا کردند و در روز پایانی نیز با حضور پرشور در استادیوم غدیر، حامی شاگردان سیروس پورموسوی برای بازگشت دوباره بودند. اکنون این تیم امیدوار است با حضور دوباره و پرشور هواداران این تیم موفق شود یک روز تاریخی دیگر را ثبت کند و به نتیجه دلخواه در این بازی دست یابد.

مسلما حضور هواداران خونگرم و پرشور استقلال خوزستان می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در سرنوشت این تیم ایفا کند و برنامه ویژه‌ای نیز از سوی آقاجری به عنوان مدیر کانون هواداران این باشگاه، برای آنها در نظر گرفته شده است. باید دید آنها همانند فصل گذشته که جشن صعود را برگزار کردند، این بار قادر خواهند بود یک جشن تاریخی دیگر برای بقا را برگزار کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها