کد خبر : 2025563 | 12 خرداد 1403 ساعت 13:35 | 10K بازدید | 17 دیدگاه

پیش‌بینی اسطوره: ایتالیا می‌تواند قهرمان یورو شود

فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است که این تیم توانایی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را دارد.

پیش‌بینی اسطوره: ایتالیا می‌تواند قهرمان یورو شود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپا از ۲۵ خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم ملی ایتالیا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات حضور خواهد داشت و امیدوار است که بتواند جام قهرمانی را بار دیگر از آن خود کند. 

با این حال، عملکرد این تیم در چند سال اخیر و خصوصا غیبتش در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و عملکرد خوب دیگر تیم‌های اروپایی مانند انگلیس و فرانسه و ستاره‌های آنها باعث شده است که بسیاری آنها را در میان مدعیان اصلی قهرمانی قرار ندهند.

1961055

توتی در گفتگو با تی وی پلی درباره شانس آتزوری برای کسب عنوان قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که وقتی بحث چنین رقابت مهمی مانند جام ملت‌های اروپا مطرح باشد، گروه همیشه بیشتر از تک تک افراد مهم است. ایتالیا قدرتمند است و مربی بسیار خوبی دارد و ما امیدوار هستیم که بتواند بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره عملکرد دانیله ده‌روسی روی نیمکت رم گفت: «ده روسی مسیر بسیار مثبتی را طی کرده است. وقتی شما از وسط فصل وارد تیمی می‌شوید، هرگز کار آسانی در پیش نخواهید داشت. اما او در تغییر شرایط موفق بود. او نتوانست به دستاوردی که ما آرزو داشتیم برسد اما در نهایت فصل خوبی داشت.»

دیدگاه‌ها