کد خبر : 2025561 | 12 خرداد 1403 ساعت 13:27 | 48.7K بازدید | 55 دیدگاه

من را هرگز در تیم‌های درجه دو نخواهید دید

مورینیو در فنرباغچه: آقای خاص زیر حرفش زد!

ژوزه مورینیو که زمانی به مانوئل پیگرینی کنایه زده بود و گفت هرگز مربی تیم مثل مالاگا نخواهد شد حالا در یک‌قدمی فنرباغچه و لیگ درجه دو ترکیه است.

مورینیو در فنرباغچه: آقای خاص زیر حرفش زد!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز بود که اعلام شد مورینیو با فنرباغچه به توافق رسیده و در دو سال پیش رو مربی تیم محبوب شهر استانبول خواهد شد. 

فنر به همراه گالاتاسرای محبوب‌ترین و بزرگترین تیم فوتبال ترکیه است و امسال با وجود کسب 99 امتیاز نتوانست مانع قهرمانی گالا شود. بیش از یک دهه است که فنر نتوانسته قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود، ولی با آقای خاص می‌خواهند این طلسم را بشکنند.

2028898

فنر بدون شک باشگاهی بزرگ است اما نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد که لیگ ترکیه در میان لیگ‌های درجه یک اروپایی (لیگ برتر، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ فرانسه و سری آ) نیست.

توافق مورینیو با فنر باعث شده تا رسانه‌های اسپانیایی مصاحبه سال 2011 او را بازنشر کنند. زمانی که او به پیگرینی کنایه زده بود که هرگز مربی تیمی مثل مالاگا نخواهد شد. برای اسپانیایی‌ها قبول هدایت فنر چیزی شبیه به قبول هدایت مالاگاست.

مورینیو در سال‌های اخیر هر جا بوده در نهایت برکنار شده است: منچستریونایتد، تاتنهام و اخیرا آاس رم. سرنوشت او در فنر چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها