کد خبر : 2025514 | 12 خرداد 1403 ساعت 10:30 | 14.4K بازدید | 19 دیدگاه

مورد عجیب کورتوا: در فینال بدون یک دقیقه بازی

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، امشب در حالی در ترکیب تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهد رفت که یک دقیقه هم در این رقابت‌ها حضور نداشته است.

مورد عجیب کورتوا: در فینال بدون یک دقیقه بازی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان برود و شاگردان کارلو آنچلوتی مصمم هستند که بتوانند جام قهرمانی مسابقات را پس از فتح لالیگا از آن خودشان کنند.

سرمربی ایتالیایی این تیم روز گذشته اعلام کرد که کورتوا قرار است در این بازی در ترکیب اصلی رئال به میدان برود. این بازیکن فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و در فاصله ۴۸ ساعت تا شروع رقابت‌های لالیگا در تمرینات رئال دچار پارگی رباط صلیبی شد و چاره‌ای جز انجام عمل جراحی نداشت.

2028820

این ستاره بلژیکی تمام چند ماه اخیر را مشغول طی کردن روند درمانش بود و بسیاری حتی امید نداشتند که او بتواند دوباره در این فصل در ترکیب رئال به میدان برود اما او در حساس‌ترین مقطع فصل برگشت و حالا آماده و مصمم است که بتواند مثل همیشه درخشان در دروازه رئال حضور داشته باشد. این در حالی است که او در طول این فصل حتی یک دقیقه هم فرصت بازی در لیگ قهرمانان را نداشت، اما حالا در ترکیب اصلی رئال در فینال حضور دارد.

کورتوا پیش از این یک بار در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ برابر لیورپول به میدان رفت و با ۹ مهار ستاره بی چون و چرای تیمش در آن بازی بود و نقش مهمی را در قهرمانی تیمش ایفا کرد و حالا آماده است تا بار دیگر این درخشش را تکرار کند و شبی به یاد ماندنی را برای رئال مادرید رقم بزند.

دیدگاه‌ها