کد خبر : 2025510 | 12 خرداد 1403 ساعت 10:13 | 18.4K بازدید | 19 دیدگاه

وعده بازیکن جوان تیم ملی: ۱۵۰ درصد توان می‌گذاریم

دریافت کننده قدرتی و جوان تیم ملی والیبال ایران، گفت: چاره‌ای نداریم و برای حفظ شأن والیبال ایران و مردم کشورمان باید بجنگیم.

وعده بازیکن جوان تیم ملی: ۱۵۰ درصد توان می‌گذاریم

به گزارش "ورزش سه"، مبین نصری پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی در کمپ گلوبال آرنا اوزاکا و در آستانه هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به میزبانی ژاپن، گفت: با وجود سه روز پرواز خسته کننده و ایده‌آل نبودن شرایط، برای شأن والیبال ایران می‌جنگیم و نه با ذهنیت باخت، بلکه با ذهنیت تیم برنده به میدان می‌رویم.

وی با اشاره به سفر سه روزه از برزیل به تهران و بعد بلافاصله به ژاپن، گفت: روز پنج‌شنبه وارد ژاپن شدیم و روز جمعه خوب وزنه زدیم و هم تمرین خیلی خوبی در سالن گلوبال آرنا داشتیم و بچه‌ها بسیار باانگیزه بودند.

نصری درخصوص حریفان هفته دوم ایران، گفت: در هفته اول چهار بازی داشتیم و بچه‌ها هیچ کم کاری نکردند و هر چه توانشان بود را گذاشتند، اما کمی بد شانسی با ما همراه بود، بخصوص در بازی با آرژانتین. چون هفته اول خوب نبودیم در این هفته با ژاپن، برزیل ، بلغارستان و ترکیه می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم، هر چند شرایط سخت است. در هفته دوم می‌خواهیم متفاوت‌تر از هفته اول نشان دهیم و برای برنده شدن به جای صد، باید صدو پنجاه درصد خودمان را بگذاریم.

اردوی سه روزه تیم ملی والیبال مردان ایران امروز (شنبه 12 خرداد) در کمپ گلوبال خاتمه یافت و کاروان تیم ملی والیبال در هتل محل اقامت تیم‌ها در هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر فوکوهاکا مستقر شد.

دیدگاه‌ها